Stinei Betatt av forumet 27 Mar 2008 #1 Vi lurer litt på disse to navnene nå. Hva synes dere? Hvilket liker dere best?
mayamy Gift med forumet 27 Mar 2008 #2 jeg hadde valgt Isak.. siden Noah virkelig er poppis om dagen.. Men begge navna er fine[:D]
A Andrea. Gift med forumet 27 Mar 2008 #3 ORIGINAL: mayamy jeg hadde valgt Isak.. siden Noah virkelig er poppis om dagen.. Men begge navna er fine[:D] Helt enig med du [;)]
ORIGINAL: mayamy jeg hadde valgt Isak.. siden Noah virkelig er poppis om dagen.. Men begge navna er fine[:D] Helt enig med du [;)]
P Pinda Forelsket i forumet 27 Mar 2008 #5 Isak synes jeg er finest, tenkte på det før jeg visste at Putte var en jente![:D]
pewsie Forumet er livet 27 Mar 2008 #6 ORIGINAL: mammanTil Amalie:) fine navn begge to, men jeg syns Noah er aller finest:)
Stinei Betatt av forumet 28 Mar 2008 #8 ORIGINAL: mammasilje Begge navna er fine, meeen det er UUUtrolig mange som heter det... Det er heldigvis ikke det rundt her jeg bor. Har ikke hørt om noen små Noah-er eller Isak-er :)
ORIGINAL: mammasilje Begge navna er fine, meeen det er UUUtrolig mange som heter det... Det er heldigvis ikke det rundt her jeg bor. Har ikke hørt om noen små Noah-er eller Isak-er :)
N *Nette* Blir kjent med forumet 28 Mar 2008 #10 Begge navnene er fine, men personlig liker jeg Isak best[:)] Lykke til med navnvalg, vanskelig!
Astrone~Laluna Forumet er livet 3 Apr 2008 #14 Begge navna er grei nok, meeen det er UUUtrolig mange som heter det...