No væks lille godt❤️

Herrefred kor det riv!
Kjennes nesten ut som æ skal gå ødelagt inni der:p
Men 13+1 i dag, ingen blødninge, så da må han/ho bare vokse og bli stor og sterk❤️

Har gådd å kjent på det samme i dag. River både i sidene og baki ryggen... Må jo bare bety at det er lille som vokser <3

Det samme her også. Det har vært en litt rolig periode men den er helt klart slutt nå. Har skikkelig vonde murringer både i magen og korsryggen. 12+2 i dag.

Har roet seg litt for meg nå.. :/ får håpe det fortsatt står bra til! Er 12+1 :)

Samme her, masse stikking og ligamentsmerter de siste dagene. Forventer magevoksing de neste dagene.

Jeg er 13+1 i dag, og føler jeg kjenner så lite. Er Max bekymra, men kjenner det jo litt av og til i form av murringer - det er bare ikke så voldsomt :-/ men magen har vokst da... Det er da noe!

Legen sa det var normalt å ikke kjenne noe særlig nå, spes siden det er første. Men skal være glad på fredag etter kontrollen på sykehuset, hvis alt viser seg å være i orden :)

Jeg er 13+1 i dag, og føler jeg kjenner så lite. Er Max bekymra, men kjenner det jo litt av og til i form av murringer - det er bare ikke så voldsomt :-/ men magen har vokst da... Det er da noe!

Legen sa det var normalt å ikke kjenne noe særlig nå, spes siden det er første. Men skal være glad på fredag etter kontrollen på sykehuset, hvis alt viser seg å være i orden :)
Samme her.. Blir nesten litt stresset av og lese om alle som kjenner noe. Her har ikke magen beveg seg noe heller.

Kjenner det samme i ny og ned, og er bare 11+0 i dag. Kjennes ut som menssmurringer og ligamentsmerter. Tenker bare at det er et tegn på at det vokser der inne og at livmoren blir større :-)

Back
Topp