No skal eg til pers!!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Jepp, no skal eg legge om livsstilen min! [:)]

skal bli sunn, vere flink å drikke vatn og bli meir aktiv! [:)] og soklart; null brus og snop utenom kanskje litt lørdagar.. Må ha litt å kose meg med, og om eg nektar meg sjølv totalt å ete/drikke litt godt så sprekker eg garantert! [8D]

Så, her er min foreløpige plan;

-Knekkebrød til frokost
-youghurt/ knekkebrød og frukt til lunsj
-sunn middag med masse grønsaker
-knekkebrød/brød og frukt/grønsaker til kvelds
-ete ofte
-drikke maaaasse vatn
-frukt/grønsaker til mellommåltid
-gå tur kvar dag og etterkvart starte med rockering og 30 DS!

hååååpar eg klarer det!! [:)]

masse lykke til:))
det greier du sikkert fint![:D]

Masse lykke til[:D] Skulle ønske jeg hadde så stor vilje, men neida! Er altfor glad i snop og brus...[8D]

startet nettop med rockering jeg også.. så sitter jeg her å spiser knekkebrød..
hihi lykke til dette går bra [:D]

Masse lykke til! Dette klarer du![:D]

Må si at jeg startet med brus og godis kutt forje uke.. Jeg klarte å holde meg og ja! Når jeg fikk lyst på brus så tok jeg meg et glass sukkerfri saft isteden;)
Når fredagn kom så hadde jeg så innmari lyst på godteri! Jeg gikk hele dagen og så veldig frem til kvelden, for da skulle vi endelig kose oss litt.
Kvelden kom, og sjokolade, cola og potetgull kom på bordet.. meeeen, jeg ble skuffa, det var faktisk ikke så godt som jeg hadde trodd. Så nå er jeg igang med andre uke, å denne uka blir bedre enn forje[:D]

du får bli med på barsel trim :-)

ORIGINAL: Myfirst

Masse lykke til! Dette klarer du![:D]

Må si at jeg startet med brus og godis kutt forje uke.. Jeg klarte å holde meg og ja! Når jeg fikk lyst på brus så tok jeg meg et glass sukkerfri saft isteden;)
Når fredagn kom så hadde jeg så innmari lyst på godteri! Jeg gikk hele dagen og så veldig frem til kvelden, for da skulle vi endelig kose oss litt.
Kvelden kom, og sjokolade, cola og potetgull kom på bordet.. meeeen, jeg ble skuffa, det var faktisk ikke så godt som jeg hadde trodd. Så nå er jeg igang med andre uke, å denne uka blir bedre enn forje[:D]

Takk!! [:D]

så flink du er! [:)]

sånn var det her og når eg kutta ut snop og brus i vekedagane! det ER faktisk ikkje så godt!
Men når ein et det ofte blir kroppen avhengig, og da smakar det så masse bedre!

Masse lykke til videre! [:)]

ORIGINAL: 2gutter1jente1nurk

Har tenkt på det, ja! [:)]

Skal du?

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

Skal du?

jepp[:D]

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

Skal du?

jepp[:D]

[:)]
kan jo bli kjekt! [:)]

Ønsker dej masse LYKKE TIL [:)] Skal si jeg ble ganske så motivert bare av å lese innlegget ditt, skal gjøre det samme som du [:D]
Men en ting som e VELDIG viktig når man skal legge om livsstilen er at vi faktisk unner oss en dag i uka med å spise noe usunt. Dropper man å unne seg sjøl noe godt så kan det faktisk gjør at du bare blir gretten, sprekker eller rett å slett så kan kroppen stagnere helt og vil ikke gå ned i vekt. Så man må unne seg noe godt med god samvittighet [:)]

Når du spiser sunt hele uka å plutselig så spiser du noe usunt en dag så får kroppen "sjokk" og forbrenner det bort ganske fort [;)]

Back
Topp