No poo

Synes dem lukter så voldsomt jeg..
Noen av de lukter litt sterkt, men lukten er ikke like sterk i håret :) Det finnes ingenting i verden som gir meg så mykt hår som «Honey I Washed My Hair» og jeg elsker lukten :D

Jeg finner ikke ut av hvile av lush sine barer son skal være gode for mitt hår, altså fukt meg her og fukt meg det og rens og alger og kaffi, ejg trenger noe som funker for krøllet hår. All soft og lignende mye-fukt gir mykt hår, men krøllene blir jo umulig.

Noen av de lukter litt sterkt, men lukten er ikke like sterk i håret :) Det finnes ingenting i verden som gir meg så mykt hår som «Honey I Washed My Hair» og jeg elsker lukten :D
Hehe. Jeg trenger noe som gir tekstur i håret. Håret mitt er så naturlig rett og mykt at det er umulig å gjøre noe som helst.

Jeg finner ikke ut av hvile av lush sine barer son skal være gode for mitt hår, altså fukt meg her og fukt meg det og rens og alger og kaffi, ejg trenger noe som funker for krøllet hår. All soft og lignende mye-fukt gir mykt hår, men krøllene blir jo umulig.
Tror ikke det er noen av shampoobarene som er beregnet spesielt for krøllet hår, men de har en annen shampo beregnet for krøllet hår: https://lushnorge.no/produkt/har/flytende-sjampo/curlywurlygirly

Fant den ja, det kan være et alternativ. Men de der barene virket ikke å være for meg.
De er enten rensende eller veldig fuktighetsgivende. Seanik skal vel egentlig gi litt volum, men den er litt uttørkende syns jeg.

Jeg trenger jo litt fuktighet, selvsagt, men ikke sånn "veeeeeldig", og er egentig relativt fornøyd med å vaske håret mitt med shampo jeg. Meet mulig annet også ville fungere, men dette funker. Jeg vasker håret et par ganger i uken og har det fint med det.

No poo.... altså... jeg trodde denne tråden handlet om forstoppelse eller noe :hilarious:

Ble inspirert til å se på sjampo barene da!

Back
Topp