Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg. Synes det virker litt ekkelt...
Hva er greia med det? Miljø?
Hvis det er først og fremst for å spare miljøet,ville jeg heller ha byttet over til såpestykke ala lush. De varer lenge og mye emballasje spart.Miljø er en grunn ja, men også kanskje det å ikke putte masse rare greier oppi håret. Heller bruke noe mer naturlig? Jeg er usikker. Min mann har sluttet å bruke shampo, og han sier at hodebunnen føles bedre nå. Mindre sår.
Hva slags blandingsforhold bruker du?Har ikke brukt shampoo på et par år, utenom et par ganger hvis jeg har vært borte på besøk.
Jeg bruker baking soda (natron) blandet med vann.
Håret mitt blir mindre fett, føles tykkere, er lettere å børste osv. Jeg kommer ikke til å begynne med shampoo igjen
Har ikke brukt shampoo på et par år, utenom et par ganger hvis jeg har vært borte på besøk.
Jeg bruker baking soda (natron) blandet med vann.
Håret mitt blir mindre fett, føles tykkere, er lettere å børste osv. Jeg kommer ikke til å begynne med shampoo igjen
Måler ikke. Bare tar oppi en dæsj. Ca en halv spiseskje i en kopp glassHva slags blandingsforhold bruker du?![]()
Brukte mye tørrsjampo i begynnelsen. Vasket det ca 3 ganger i uken med natron. Nå vasker jeg det kun ved behov (ca to ganger i uken). Det tar litt tid før håret vender seg til å ikke bruke shampoo, men blir myyye bedre når det har gått en stundSpennende. Jeg sliter med at håret blir lett fett og det er alltid flokete. Hvordan var oppstarten?
Jeg og mannen bruker kun shampoobarene til Lush, de er fantastiske! Han reiser en del med jobb i perioder også og helt supert å kunne ha de i håndbagasjen.Hvis det er først og fremst for å spare miljøet,ville jeg heller ha byttet over til såpestykke ala lush. De varer lenge og mye emballasje spart.
Ja, jeg liker de også. Et såpestykke varer også like lenge som 3-4 shampo flasker.Jeg og mannen bruker kun shampoobarene til Lush, de er fantastiske! Han reiser en del med jobb i perioder også og helt supert å kunne ha de i håndbagasjen.
Jeg og mannen bruker kun shampoobarene til Lush, de er fantastiske! Han reiser en del med jobb i perioder også og helt supert å kunne ha de i håndbagasjen.
Synes dem lukter så voldsomt jeg..Ja, jeg liker de også. Et såpestykke varer også like lenge som 3-4 shampo flasker.
Er mange ulike typer da, kanskje du finner en du liker?Synes dem lukter så voldsomt jeg..
Hvilken foretrekker du?Er mange ulike typer da, kanskje du finner en du liker?
Jumping junipierHvilken foretrekker du?![]()
*google, google*Jumping junipier![]()
Denne?Jumping junipier![]()
Ja, jeg synes den lukter godtDenne?![]()