No offense jenter.....

talata

Forumet er livet
Jeg har di siste 2 åra fått veldig mange PMer ang selvskading. Det går for det meste på hva "dere" kan gjøre for å hjelpe en dere er glad i til å slutte me selvskading.

Jeg vet i grunn ikke hvorfor dere har inntrykk av at jeg vet og kan noe om dette, jeg har da ikke har peil på dette overhodet.. Du vil nok få bedre råd om dere googler, enn å spørre meg.

Men som jeg har svart dere alle, di som skader seg selv trenger hjelp av profesjonelle.

Når dette er sagt så ønsker jeg dere masse lykke til, og håper dere får selvskaderen på bedre tanker
[:)]

Wooooot?
Noen folk er rare.....

Hmm.... Håper de som har sendt deg PM om dette, at de får hjelp, enten det er de selv eller noen de kjenner.... [:)]

herregud.. du hører på him.. så klart du vet mye om selvskading.. hehe[8D]

ORIGINAL: MzDomino!

Ja... for di er jo... emo... å sånn... [X(]

î what she said!
[:D][8|]

ORIGINAL: talata

Ja... for di er jo... emo... å sånn... [X(]

ja de sitter stort sett i mørket å kutter seg..
det har jeg hørt hvertfall..

[X(]

Det er jo fordi du virker som en veldig smart gammel dame det Talata [8D] hahaha..

Jeg har sluttet assa, så du er veldig flink [:-]

DAGENS!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Ninen D

î what she said!
[:D][8|]

ORIGINAL: Lena Levegg

Det er jo fordi du virker som en veldig smart gammel dame det Talata [8D] hahaha..

Jeg har sluttet assa, så du er veldig flink [:-]

[:-]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

DAGENS!!!!!!!!!!!!!!!!!

[&:]

ORIGINAL: Tøsa

Er du seriøs nå eller?[:-]

haha ja det er jeg.... [X(]

Ta det som et kompliment, kjære! [8D]

ORIGINAL: MiniSatan

Ta det som et kompliment, kjære! [8D]

høhø[8D]

Ikke vondt ment mot si stakkarsene som er så fortvilet at di trenger råd, men hvorfor tror di at jeg har peil på dette? - lurer jeg på da .. hehe

Jeg skjønner svært lite.. Dreier det seg om mange damer, altså så mange at ikke du kan ta det på pm med de? Syntes det er litt trist å fortelle det til alle for de damene har vel hatt en grunn for at de har spurt DEG om råd og ikke ALLE på generelt... Tenk hvor "teite" de må føle seg når du legger det frem på denne måten...

Du må jo bare ta det som en komplimang at du virker som en moden og reflektert dame som har opplevd en del i livet.

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: leonorasmamma

Jeg skjønner svært lite.. Dreier det seg om mange damer, altså så mange at ikke du kan ta det på pm med de? Syntes det er litt trist å fortelle det til alle for de damene har vel hatt en grunn for at de har spurt DEG om råd og ikke ALLE på generelt... Tenk hvor "teite" de må føle seg når du legger det frem på denne måten...

Du må jo bare ta det som en komplimang at du virker som en moden og reflektert dame som har opplevd en del i livet.

Herregud da. Hva hvis det er tjue til tredve stykker som skriver da? Og hvorfor skulle de ha følt seg dumme? Ingen vet hvem de er.

Det er derfor jeg spørr. Forstår om det er så mange, men hvor sannsynlig er det... De sitter vel med en følelse av å ha brydd henne kanskje.. En kan føle seg teit selv om ikke en er navngitt..

ORIGINAL: leonorasmamma

Jeg har i 2 år, sendt PMer tilbake om at jeg ikke har peil på dette, allikevel fortsette PMene av andre.. Å jeg orker ikke å gjenta meg selv mer. Det er forskjellige som sender PMer, og da er det like så greit å si i fra offentlig, i stede for å være uhøfflig å ikke svare dem.. Hadde det bare vært snakk om ett par PMer så hadde jeg seff tatt det på PM.

Back
Topp