No har eg vore flink

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Eg har vore på butikken og handla frukt,youghurt,kornmo kjeks,grovbrød,brunost,melk,leverpostei,kvitost og oboy (ikkje så bra den siste, men sjå alt det sunne eg kjøpte og eg treng hjelp til å drikke melka mi) [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så bra

Har og nettopp vært på butikken, kjøpte masse gode oster pluss frukt til i morgen. En kollega av meg baker deilig brød med oregano, oliven og soltørkede tomater i morgen (hun synes så synd på meg, for at jeg var lei av det kjedelige rugbrødet, er hun ikke søt?[:D]). Blir kos ja[:)]

Har også kjøpt en masse knekkebrød. Kjenner det er det jeg har mest lyst på akkurat nå[:)]

Hadde det sånn i begynnelsen av forrige svangerskap og, kicket skikkelig på sunne ting. Varte bare et par måneder da, så var det tilbake på den trygge sjokoladevogna[:D]

ORIGINAL: FruFruktbar

Så bra

Har og nettopp vært på butikken, kjøpte masse gode oster pluss frukt til i morgen. En kollega av meg baker deilig brød med oregano, oliven og soltørkede tomater i morgen (hun synes så synd på meg, for at jeg var lei av det kjedelige rugbrødet, er hun ikke søt?[:D]). Blir kos ja[:)]

Har også kjøpt en masse knekkebrød. Kjenner det er det jeg har mest lyst på akkurat nå[:)]

Hadde det sånn i begynnelsen av forrige svangerskap og, kicket skikkelig på sunne ting. Varte bare et par måneder da, så var det tilbake på den trygge sjokoladevogna[:D]

Så utruleg snilt[:D][:D][:D][:D][:D] Eg har slitt med kvalme men bestemte meg for at no skal eg spise betre og meir stabilt[:)][:)][:)][:)] Eg har overhodet ikkje lyst på søtt....

Håper du finner noe som hjelper mot kvalmen da!

ORIGINAL: FruFruktbar

Håper du finner noe som hjelper mot kvalmen da!

Er nok ikkje anna enn seabanda mine som virker og så gir det seg nok snart[:)][:)][:)]

ja det må jeg si, da har du vert flink![:D]
så flink er ikke jeg i alle fall[8D][:D]
slår til av og til da hehe[:D][:D]

ORIGINAL: camillajenta86

ja det må jeg si, da har du vert flink![:D]
så flink er ikke jeg i alle fall[8D][:D]
slår til av og til da hehe[:D][:D]

Eg trur eg bare må prøve å spise igjen, eg har hatt forstoppelse i eit par dagar no[8|] Og kanskje skikkeleg mat vil hjelpe på trøttheten etterkvart[:D]

Back
Topp