no ha eg testa !!

Frøken Happy

Glad i forumet
Eg e gravid....[:(][:(]  å det e berre tåra som kjem ....  klar ikke tenk eller nåkka  e helt grusomt... alt sammen 

synd du føler det slik... Burde kanskje snakke med bf eller lege for å få utløp for hvorfor det er så grusomt

huff ja er synd du føler det slik... ta kontakt med noen som står deg nær å snakk om det

Uff, synd du føler det sånn. Det kan ikke være så lett. Men ta en prat med kjæresten din så finner dere nok ut av det som er best for dere[:)] Det behøver jo ikke å bare være negative ting med å være gravid. Det er jo ikke bestandig at ting som dukker opp egentlig passer, men det ordner seg jo som regel fordet... Masse lykke til[:)]

hvorfor er det så fælt? eller vil du ikke fortelle? klem i allefall!!!

Eg e allerde aleina med to onga... å kjæresten min vil ikke ha fleire onga...  å veit ikke ka som kjem tell å skje når eg fortell det .. veit ikke ka eg ska gjør veit ingenting ...  derfor e det grusomt...   veit ikke om eg klar å vær aleina med 3 små onga [:(][:(][:(]

du greier alt du virkelig vil, men syns ikke du skal ta sorgene på forskudd... snakk med kjæresten din og fortell han hvordan du har det... dere har jo tross alt vært to om å få dette til

Familien min kjem tell å få fnatt , trur ikke eg har så mange vest ikke kjæresten min finn ut att det e okey [:(][:(][:(]    veit ikke ka eg ska tru eller syns...    

åå håper du finner en løsning som du kan leve med. ikke bare din feil at det ble barn av det, dere må jo være to for å lage et barn, så han har ingen rett til å bli sur på deg. lykke til kjære deg,og fortell gjerne hvordan det gikk. skal du  si det i dag? klem

veit ikke om eg klar å si det ...   e så gla i han ...  å e redd for att han kjem tell å fær.... 

men no skjønn eg no korfor eg har ondt i puppan ivertfall haha   huff [:D]   e en trgisk komisk sitvasjon assa

klemmer på.... Det skal nok ordne seg...

Visst du er like åpenhjertlig til han når du forteller det, som du er her nå - og sier at du er redd for å miste han og er veldig lei deg fordi du er redd for å ende opp alene med 3 små og null støtte. Så tror jeg nok han vil mykne opp litt og forstå, og støtte deg. Bare vær ærlig, si akkuratt det som du føler.
Elsker han deg lar han deg ikke være i stikken.
Og uansett utfall, alt går ann. Mist ikke motet :) Prøv heller å se positivt på det, selv om det er veldig vanskelig for deg.. Sender deg en klem[:)]

ska fortell det i kveld...  no ska eg tell ei go veninna å få ut det her huff... må ha nånn å prat med kjenn eg ..

ORIGINAL: arween

ska fortell det i kveld...  no ska eg tell ei go veninna å få ut det her huff... må ha nånn å prat med kjenn eg ..

høres fornuftig ut. jaja du har oss her om du vil lette hjertet ditt mer. lykke til. stor klem!
ps ikke la deg presse til abort om du ikke vil det selv(om det er et alternativ)
da er mannen bare ikke verdt det...

ORIGINAL: lykkeligmamman

åå håper du finner en løsning som du kan leve med. ikke bare din feil at det ble barn av det, dere må jo være to for å lage et barn, så han har ingen rett til å bli sur på deg. lykke til kjære deg,og fortell gjerne hvordan det gikk. skal du  si det i dag? klem

stor klem til deg

ORIGINAL: nancy drew

huff ja er synd du føler det slik... ta kontakt med noen som står deg nær å snakk om det

[:(]

lurte  på hvordan det gikk i kveld og hvordan han tok det... tenker det gikk bedre en du fryktet (håper i hverfall det)

ORIGINAL: nancy drew

lurte  på hvordan det gikk i kveld og hvordan han tok det... tenker det gikk bedre en du fryktet (håper i hverfall det)

han meint att time inga hva kjemmpe dålrig å att abort hva det beste altenative....

Back
Topp