no e det vår

mamma til 2snupper

Glad i forumet
sitter på soverommet å er mer eller minder hekkta på bv![:)]
men lyden mellom vid og regn ælingene,så er det nydelig fule sang,måse gaul.våkna til at all snø å is er mæsta borte yes.......
har det vært sol å nydelig har jeg tatt på meg en varm jakke og bokse og kakao eller te å sitte på verandan,,,,,,
[8D] du får vår følelse av små fulenens konsert[:D]
da er det ikke lenge til april våren og babya[:D]

Skjønner ikke hva du snakker om....[8|] Her har snøen lavet ned i flere dager[:@]

Vi har hatt mye flott vær de siste dagne og hører det drypper. Vært litt kjøligere idag da men....MEn så lenge det ikke snør er det greit.

ORIGINAL: Ida1984

Vi har hatt mye flott vær de siste dagne og hører det drypper. Vært litt kjøligere idag da men....MEn så lenge det ikke snør er det greit.

Skulle si det samme, og er jo ikke så rart siden vi bor på nesten samme sted [8|] [:D]

Vi går en utrolig fin tid i møte kjære dere! Her har det også begynt å våres! Det drypper fra taket og sola skinner med jevne mellomrom. Herlig[:D]

Her regner og regner det, og det er så velsigna[:D] Så deilig at temperaturen stiger og snøen smelter!! Gleder meg til blomstene dukker opp og trær og gress blir grønt[:)]

0 Vår i sikte.....

... i hvertfall så bor Lisa`s bil her akkurat nå[:D][8D]

her var det begynt og gå mot vår....
nå er det snø,slaps,og regn om en anna[:'(]
og snekkerene fortviler for di prøver og få lagt tak på huset vårt...

satse at det hålder seg sånn her ja...men sambo kom hjem i dag å da snødde det på nabo øya,,og han sa at på radion va det medt 70cm med snø,,,,,,,håper det ikke er ytrestrøk[:@]
nå vil jeg ha vår ja,,helst sommer

ORIGINAL: *Lm81*

0 Vår i sikte.....

... i hvertfall så bor Lisa`s bil her akkurat nå[:D][8D]

Hehe....det var jo helt umulig å se til og med.
Håpe det begynner å smelte litt hos dere snart også. [:D]

Back
Topp