no e da slutt... no e da over...

pusi82

Gift med forumet
Permisjonen min...

I mårra begynn e å arbei, ska ha opplærings uka den her uka som kjæm. ei seinvakt og ei dagvakt for å sjå ka dem klar sjøl i forbindelse mæ stell ved oppståing og legging åsså ska e ha opplæring på natt i helga...
Så neste uka etter den her opplæringsuka begynn e på vikariate mitt i ett år, 60 % på natt.[:)]

Grua me no litt,
førrlat lille turbo i lamme min kjære som e syk [&:] han har kyssesyka. E håpa alt går bra. [8|]

Ska jobb sein i mårra, dag på onsdag å natt helga.

Så da e no ikke kvær dag, men litt kjipt å forlat min kjære som e syk sammen med vårres lille turbo

Masse lykke til.
Kommer sikkert til å gå helt fint, men ikke se bort i fra at du kan lengte litt. Jeg lengter når jeg er på jobb, men så har vi fått inn en gutt på 12 mndr som e så skjønn. Og når e ser på han så lengter jeg etter Trygve!

Så spennende...Lykke til[:D]

Lykke til! Går sikkert kjempe fint med Casper! [:)]

ORIGINAL: ~L£n£~

ORIGINAL: elis

Så spennende...Lykke til[:D]

Ja det går sikkert bra, men syns synd på min kjære som er syk å må springe etter turboen vår hehe
Skal jobbe med eldre demente jeg, blir spennende!
Klart jeg kommer til å lengte etter han sukk kjenner det allerede... er jo vant til å være sammen med han 24/7 så å si!
Han er jo så herlig!
Til og med når han er helt umulig å sint på det verste er han enda herlig sukk

han er nydelig! uansett humør ser jeg!

Han er en nydelig gutt! Jeg må innrømme at jeg synes det er deilig å komme seg ut og gjøre noe annet. Skjønenr at det er verre når pappaen er syk! Men jeg synes det er deilig å gå og deilig å komme hjem igjen[;)] Savner henne nok mer etterhvert når hun skal i barnehagen og når det er lengre siden permisjonstiden min...

ja det blir spennende!!

Back
Topp