NO/DK!!!!!!!!!!!!!!!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
hvordan går det med dere???

heisann [:D] miss u. skulle funnet oss en "egen" chat..... Men går jo greit her litt også sikkert.... Thea har det bedre nå? Trollet mitt sover godt, så det var deilig å se at det funka i kveld

Ja det må være utrolig godt at hun sovna uten! Hvor lenge gråt hun? (hvis hun gråt da...)

Thea har vært i fin form idag! Merker at medisinen funker! Så det er jo supert!! Går heldigvis greit å få i henne medisinen og, er jo 3 ml morgen og kveld! Men siden den smaker aprikos så er det godt!!!
Nå sitter hun å river i klærne mine for å få min oppmerksomhet!!! hihi mammadalten!!!

Hun skal få en flaske mme straks!! Så håper jeg hun sovner til den!!!

Gråt igrunnen ikke så veldig lenge..........siden vi er på "fremmed" sted så lot jeg henne ikke bare ligge i sengen, men tok henne opp og bysset henne litt. Det gjorde jeg vel et par ganger........så gikk det greit. Så det går seg nok til alt snart skal du se. Godt at Thea er i bedre form da, stakkars lille vennen. Litt "mystisk" å snakke her inne........ Pratet med mannen i sted.........han sa jeg skulle være glad jeg ikke var hjemme å fikk se det som var bak siste biten tapet som skulle rives vekk.....fysjameg......nei blir lekkert å komme hjem nå.........

uffda.... har dere hatt "hemmelig besøk" bak veggen..... håper ikke det er no som tar mye lenger tid da....
Flinke Vilde det!!!

Ja er mye bedre å skravle med deg på msn det er sant da......

Her var det bare interresant med halv flaske mme..... må vel frem med puppen etterhvert tenker jeg...føles som de fylles litt og da!
Det er akkurratt som Thea kvikner til om kvelden, og er i stor form! Leker og styrer og ordner.... ordentlig nattmenneske!!

Nei tar nok ikke lenger tid allikevel, håper jeg da virkelig ikke............er du opptatt fredag om jeg rekker hjem til da?

Hun må få meg seg alt som skjer vet du......hehe..... nei, det hadde vel vært deilig om hun la seg om kvelden så man fikk litt "fri" selv også..... Bank i bordet, føler at jeg begynner å ha styr på Vilde stort sett nå........    men det har jo vært sånn før også, og deretter er det blitt snudd på hodet igjen. Jeg skal prøve å finne ut av en "snakke-måte" jeg.....

Verner har lyst til å reise på fredagen han...og da drar vi så tidlig som mulig! Og da kommer vi hjem igjen fredagen etter! Er jo litt deilig å ha 2 dager hjemme før han skal tilbake på jobb igjen!
Regner med vi kommer hjem sent på kvelden..... så da passer det nok ikke før på mandagen.... Etter at jeg har vært hos legen med Thea så kan vi leke!! Eller vi kan møtes på senteret der legen hennes er?!! Har jo vært der før vi!!! [:)]

Gratulerer som junior medlem da snuppa!!!! [;)][8D][:)]

Back
Topp