No ble jeg sur/lei meg

*mumfie*

Elsker forumet
hentet posten no isted, har fått "lønnslipp" fra nav på OS, og da har de trekt 4300,- i skatt på den [:(] OS er min eneste inntekt, og denne mnd har jeg vertfall ikke råd til det [:(] Åleier å betale 20% på den, men ikke 36, er 2000,- mindre utbetalt en det pleier, maaange penger for meg denne mnd...[:(][:(] Aner ikke hva jeg skal gjøre, skjønner ikke hvorfor de plutselig har trukket 36%
 
Hvor lenge har du mottatt os?
Alle fikk tilsendt skattekort her før jul var det vel? for 2010.
da fikk jeg skattekort basert på inntekten jeg oppga forrige gang.
Da hadde jeg foreldrepenger og redusert os.

men fra des av nå sluttet jeg å få foreldrepenger, så da måtte jeg sende inn ny søknad om ny skattetrekk basert på kun os.

skjedd samme med deg? se på skattekortet du fikk her:) har du hatt forandringer må du bestille nytt.

men kjedelig:( håper det ordner seg:) kanskje noen du kan låne av? og betale litt og litt tilbake?
ORIGINAL: *mumfie*

hentet posten no isted, har fått "lønnslipp" fra nav på OS, og da har de trekt 4300,- i skatt på den [:(] OS er min eneste inntekt, og denne mnd har jeg vertfall ikke råd til det [:(] Åleier å betale 20% på den, men ikke 36, er 2000,- mindre utbetalt en det pleier, maaange penger for meg denne mnd...[:(][:(] Aner ikke hva jeg skal gjøre, skjønner ikke hvorfor de plutselig har trukket 36%
 
huff [:o] det må jo være en feil?
du må ringe de i morgen  å spør hva de holder på med..de kan vel ikke bare gjøre det uten videre?
håper det er en feil å at du får de tilbake..[&o]
 
ORIGINAL: Stjerna_82

Hvor lenge har du mottatt os?
Alle fikk tilsendt skattekort her før jul var det vel? for 2010.
da fikk jeg skattekort basert på inntekten jeg oppga forrige gang.
Da hadde jeg foreldrepenger og redusert os.

men fra des av nå sluttet jeg å få foreldrepenger, så da måtte jeg sende inn ny søknad om ny skattetrekk basert på kun os.

skjedd samme med deg? se på skattekortet du fikk her:) har du hatt forandringer må du bestille nytt.

men kjedelig:( håper det ordner seg:) kanskje noen du kan låne av? og betale litt og litt tilbake?
ORIGINAL: *mumfie*

hentet posten no isted, har fått "lønnslipp" fra nav på OS, og da har de trekt 4300,- i skatt på den [:(] OS er min eneste inntekt, og denne mnd har jeg vertfall ikke råd til det [:(] Åleier å betale 20% på den, men ikke 36, er 2000,- mindre utbetalt en det pleier, maaange penger for meg denne mnd...[:(][:(] Aner ikke hva jeg skal gjøre, skjønner ikke hvorfor de plutselig har trukket 36%



Nei, ingen forandringer, mottok full Os i fjor og [&o] Får snakke med nav imorgen [&:] kjempe kjedelig [:(]
 
samme skjedde med meg, bortsett fra at det var foreldre p. som ble trekt 36 %.. Fikk forklart at det hadde noe med at det var os som var hovedintekten min, og da ble det automatisk satt 36% på den andre inntekten..Måtte fikse sette på ligningskontoret selv..
Sinnsykt kjipt!
 
Back
Topp