nki

iQra

Gift med forumet
Har lyst til å ta noen fag på nki, det jeg lurer på er om jeg kan søke lånekassen om lån til skolepengene?? Og hvordan i såfall gjør jeg det?
Studiet jeg har lyst til å ta er godkjent for lån og stipend[:)]

Hvis du melder deg opp .. Får du noe som heter bok pakken.. I den er det en søknad til Lånekassen denne fyller du ut og sender den til nki som sender den videre til Lånekassen..

Tenkte på regnskapsskolen..
Målet er etterhvert å gå på høgskole for å bli revisor. Tenker litt sånn at dette hadde vært en grei start for å ikke stå helt på bar bakke, det er jo tross alt en del år siden jeg gikk ut av skolen[;)][:D]

ORIGINAL: !lykkepillen©

ORIGINAL: iQra82

Målet er etterhvert å gå på høgskole for å bli revisor. Tenker litt sånn at dette hadde vært en grei start for å ikke stå helt på bar bakke, det er jo tross alt en del år siden jeg gikk ut av skolen[;)][:D]

Jah! Det er det jeg går! Jeg fikk 25000kr for vårsemestret. Og regner med å få det samme nå på høsten. Men du får ikke for mer enn 1 år da.

Det står jo at det er beregnet ett år som delstudium og at det koster 19950 så jeg trenger egentlig ikke mer enn det siden jeg har jobben min ved side av[:D]

Jah! Det er det jeg går! Jeg fikk 25000kr for vårsemestret. Og regner med å få det samme nå på høsten. Men du får ikke for mer enn 1 år da.

Det står jo at det er beregnet ett år som delstudium og at det koster 19950 så jeg trenger egentlig ikke mer enn det siden jeg har jobben min ved side av[:D]

og så er det vel 8600kr som blir omgjort hvis du består eksamen..
At det koster 19950kr er ikke helt rett.. Det er på avbetaling, og da kommer summen på ca 21500kr..

ett par tusen til eller fra her ikke noe å si[:)]
men er det ikke mulig å låne bare til skole penger? må jeg søke om fullt lån?
sjekket det er litt over 16 000 som blir omgjort, men siden jeg tjener så mye som jeg gjør var det bare halvparten[:'(] På ett lån på litt over 40 000..

og så er det vel 8600kr som blir omgjort hvis du består eksamen..
At det koster 19950kr er ikke helt rett.. Det er på avbetaling, og da kommer summen på ca 21500kr..

ett par tusen til eller fra her ikke noe å si[:)]
men er det ikke mulig å låne bare til skole penger? må jeg søke om fullt lån?
sjekket det er litt over 16 000 som blir omgjort, men siden jeg tjener så mye som jeg gjør var det bare halvparten[:'(] På ett lån på litt over 40 000..

Eeeeeh.. tjener ikke vi ganske likt da?[8|]

vi gjør nok det, var bare en litt klønete måte å formulere meg på..[&:][:D]
Mente vel egentlig om jeg ikke søker om fullt lån, så blir det ikke så mye som 8600 som blir omgjort.. Dersom det er mulig å ikke søke om fult lån seff[8|][:D]

vi gjør nok det, var bare en litt klønete måte å formulere meg på..[&:][:D]
Mente vel egentlig om jeg ikke søker om fullt lån, så blir det ikke så mye som 8600 som blir omgjort.. Dersom det er mulig å ikke søke om fult lån seff[8|][:D]

åja.. sånn..[:D]
Det er vel ikke et alterativ å søke om halvt lån nei..
Men, hør nå her: du søker om fullt lån og stipend. Sett det heller på en høyrentekonto, og så betaler du tilbake så snart du er ferdig...

Satt faktisk å tenkte på det i sted[:D]

Back
Topp