[ellaumbrella]
Forumet er livet
..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cathrine_86
Et spm, må man ha studiekompetanse for å ta utdanning der? Har nemmlig kun gk og vg1 i salg og service!
ORIGINAL: Persillen
Noen som har gått kontormedarbeider og fått (ny) jobb etterpå da? Sikler litt på det studiet for jeg vil så gjerne ha jobb som ikke er turnusarbeid.
ORIGINAL: Tanntrollet09
Noen som har gått kontormedarbeider og fått (ny) jobb etterpå da? Sikler litt på det studiet for jeg vil så gjerne ha jobb som ikke er turnusarbeid.
På Nav sier de at det er lettere å få jobb om man har tatt utdanning gjennom NKI, pga at det viser at du har selvdisiplin, er strukturert, har ordenssans, jobber godt alene, tar ansvar osv.
ORIGINAL: Tanntrollet09
På Nav sier de at det er lettere å få jobb om man har tatt utdanning gjennom NKI, pga at det viser at du har selvdisiplin, er strukturert, har ordenssans, jobber godt alene, tar ansvar osv.
ORIGINAL: snuppis!
Jeg begynte med kontormedarbeider hos NKI, men måtte gi opp siden jeg synes at det var alt for vanskelig [:'(]