NKI/NKS!

..

Et spm, må man ha studiekompetanse for å ta utdanning der? Har nemmlig kun gk og vg1 i salg og service!

ORIGINAL: Cathrine_86

Et spm, må man ha studiekompetanse for å ta utdanning der? Har nemmlig kun gk og vg1 i salg og service!

Nei, det er mange utdannelser der som er vgs pensum! Spørs hva du vil ta

Noen som har gått kontormedarbeider og fått (ny) jobb etterpå da? Sikler litt på det studiet for jeg vil så gjerne ha jobb som ikke er turnusarbeid.

ORIGINAL: Persillen

Noen som har gått kontormedarbeider og fått (ny) jobb etterpå da? Sikler litt på det studiet for jeg vil så gjerne ha jobb som ikke er turnusarbeid.

På Nav sier de at det er lettere å få jobb om man har tatt utdanning gjennom NKI, pga at det viser at du har selvdisiplin, er strukturert, har ordenssans, jobber godt alene, tar ansvar osv.

ORIGINAL: Tanntrollet09

På Nav sier de at det er lettere å få jobb om man har tatt utdanning gjennom NKI, pga at det viser at du har selvdisiplin, er strukturert, har ordenssans, jobber godt alene, tar ansvar osv.

Aha, det er jo faktisk ganske logisk. Takk for svar. [:D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

det var det som hjalp meg i kveld!

takk!
der ble jeg ganske så motivert![:)]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg begynte med kontormedarbeider hos NKI, men måtte gi opp siden jeg synes at det var alt for vanskelig [:'(]

wæææææææ..
du er jo så smart! hvordan skal jeg klare det da liksom?[8|]

Jeg holder på med VG1 Helse og sosialfag via NKI. Synes det fungerer ganske bra. Leser og gjør oppgaver de dagene lillegutt er i bhg. Håper på å få tatt en eksamen eller to i desember. Jeg får foreldrestipend og studielån fra lånekassen [:)]

Back
Topp