NKI Fjernundervisning

x1xLykkeMamma

Gift med forumet

Noen som kan fortelle litt om hvordan det funket? Var det bra eller dårlig?
Kjenner ingen som har gått der men tenkte selv jeg skulle melde meg opp til noen fag der, i dag..
Alle svar mottas med STOR takk!

Tok VK1 Barne-og Ungdomsarbeider som brevskole gjennom dem!! Syns det var helt supert!! Du jobber i dit eget tempo, får god hjelp hvis du trnger det, og tilbakemeldingene på oppgavene er supre!!!

Jeg har tatt et fag der og synes det fungerte supert. [:D] Det beste er at du jobber i dit eget tempo.

Oki, høres bra ut. Fikk dere noen form for stipend av lånekassa?

ORIGINAL: Ice Queen

Vi er en liten gjeng på jobben så skal melde oss opp til Salg service og sikkerhet. Siden vi alle sliter med selvdisiplinen så skal vi samles en gang i uken på kontoret å jobbe sammen.

Det jeg er mest skeptisk til når det gjelder det er at jeg tror *kremt* vet at jeg trenger hjelp uten i fra når det gjelder fag som matte og engelsk.

Er jo supert noen man er en gruppe for da føler man lissom presset litt

Jeg tok hjelpepleier GK, VKI og VKII der. Helt greit, men du er nødt til å ha selvdisiplin. Legg opp løpet med en gang (noe de også hjelper deg med) så vet du hvordan du ligger ann til jul. Melde deg opp til eksamen må du gjøre selv (fristen er vel 13.-15.sep)

Lykke til !

Du kan få både lån og stipend fra lånekassa[;)]
Men de deler også opp beløpet. Du betaler 2000kr første gang, deretter 1000kr mnd.

mizzie: hva skal stipend fikk du? bare behovsprøvd? har du forresten fått jobb innen det du utdannet deg til? Hvordan stilte de seg til at du hadde tatt det over nett?

Jeg studerer gjennom NKI nå. Helsearbeiderfag! Det går kjempebra og jeg er fornøyd med opplegget og lærer.
Lykke til[:)]

Back
Topp