Nivas dagbok

niva

Elsker forumet
Da sitter jeg her og venter på menstruasjon. Sluttet på p-piller på søndag, og de siste mnd. har mensen kommet en uke etterpå ca. Merkelig greier men.
Jeg og kjæresten snakker mye om dette, og har også kommet fram til navn. Eller... Delvis hvertfall.

Jeg lurer på å kjøpe meg en eggløsningstest for å finne ut om ting er i gang etter både p-sprøyte og p-piller. (tok siste sprøyte i slutten av juni, og begynte på piller igjen 12 uker etterpå. altså gått på piller i 12 uker.)
Lest at det kan ta både 8, 10 og 12 mnd før ting er igang igjen etter sprøyta. Gikk bare på den i et år, men hvem vet.

Gratulerer så mye med avgjørelsen, og lykke til [:)] Veldig spennende tid man er i [:)]

Da har tante grusom meldt sin ankomst (i går) og jeg skal da ha eggløsning 27. desember. Hvis det er i gang enda. spennende å se ihvertfall :)

Da har jeg kjøpt en pakke med 7 eggløsningstester på apoteket. Blir spennende å finne ut om ting skjer i kroppen min :D

Jeg og gullet mitt forlova oss i går :D

takk til dere begge [:D]

Tok første EL-test i dag, streken kom til slutt, men var svakere enn kontroll-streken.
Tar ny i morra :)
i følge utregning skal jeg ha EL den 27.

negativ i dag også

still negative [&:]

quick respons. bare det de hadde på apoteket.

har kommet en del av det som jeg vil kalle el-slim nå, så den er vel rett rundt hjørnet. regnet jo ut ifra 28 dagers syklus, men jeg vet jo ikke hvor lang min er.... krysser fingrer

hørte om den siden for et par dager siden, har bestilt G tester derifra nå.
Men hvis jeg ikke finner EL med de fire testene jeg har igjen så bestiller jeg derifra neste gang. annet merke. CB eller noe. hvis de har da.
Den hadde de hvertfall ikke på apoteket :)

Så på den pakken jeg også, men hadde jo EL-tester, sp bestilte bare G-tester. Ble strimler på meg.
Så ut på bruksanvisningen som at de var litt vanskelige å tyde ja.. men er det bare en strek, så er det bare en strek...

Klaffer det ikke denne pp, så bestiller jeg meg en sånn pakke tror jeg.

oi... kanskje jeg har hatt EL?
Streken min har bare blitt svakere etter julaften når jeg begynte å teste, men det kan jo være tilfeldig...

gøy å teste :)

Jeg har jo bare hatt "hormonsykluser" siden jeg var 16 (ble tvunget på p-pillen sjø ;)), også har jeg gått et år på sprøyte, så 3 runder med piller. Håper at pillene gjorde susen slik at ting kom igang igjen.
Jeg blødde ikke en dråpe mens jeg gikk på sprøyte. Blir fort sprø av slikt
TR kom første dagen på pillebrett nr. 2. Så hun henger litt etter da men

Får se hva EL testen sier i morgen tidlig :)

nei håper ikke det !
Satser på at det er litt av sprøyta som henger gjen [:-]

jess [:D]

negativ EL-test i dag også... hmm
vi får bare vente og se...

Ja, jeg har jo fått EL-slim så den er nok rett rundt hjørnet

Det er vel bare at syklusen min er lengre enn 28 dager vil jeg tro [8|]

negativ i dag og

negativ EL-test. blæ [:@]

Back
Topp