Nissestreker

lilleknøttet

Forelsket i forumet
På jobben min har vi trukket hemmelig nissevenn! Vi kan nisse med hverandre på både godt og vondt frem mot jul. Her om dagen skulle jeg åpne en av skuffene mine, og den var full av GODTESMUKKER! Jeg ler enda når jeg tenker på det. Er det flere enn meg som blir utsatt for nissestreker for tiden? Eller noen som gjør litt uventet stas på dere for tiden? Hadde vært koselig å høre om [:)]

Positivt tiltak i førjulstiden! Koselig da![:)]

så koselig..
jeg vil også gjøre sånn..
men vi er jo bare to stk på jobben så det blir litt vanskelig..hehe

det var jo kjempehyggelig da! Jeg jobber ikke jeg, og på skolen blir det vanskelig å få til noe sånt.. kanskje jeg kan nisse litt med kjæresten min??[;)]

Vi har trukket ut nissevenner på jobben, men det er bare noen få heldige da.
Har ikke hørt noe om det har gitt resultater enda - men synes det er et koselig tiltak i førjuls tiden.

Selv har jeg kjøpt to poser med skumnisser, som jeg har tenkt å legge en til hver i posthyllene internt her på jobben. Leke litt nisse selv altså [:D]

Jeg har en mann her på jobben (som forøvrig er gift med økonomisjefen) som kommer med frukt og sjokolade til meg hver dag omtrent. Han synes at vi damer har all rett til å kose oss.

det hørtes artig ut, jeg vil og [:D] men vi har kalender på jobben vi da, en liten trøst... Kanskje jeg skal foreslå det til neste år??[:D]

Vi hadde noe lignende på jobben i høst, det ble kalt hemmelig venn. Alle trakk en de skulle være hemmelig venn for. Det var tre som trakk meg, så jeg ble overrøst med oppmerksomhet den uken! Så bare døde det bort, selv om det egentlig er et fint tiltak!

Back
Topp