Nissepose *DT utfordring #8 hos anonyme scrappere*

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017

I dag starter den nye utfordringen hos AS, her er mitt dt-bidrag. [:D]
Håper mange av dere hiver dere med på denne.

Jeg er på skolesamling i bodø denne uken, så jeg er lite aktiv, men kommer nok sterkere tilbake. [;)]

Den var jo bare kjempenydelig da[:D]

Nydelig gavepose du har laget[:)]

Må sette i gang med litt juleting selv snart, så kommer nok noen bidrag til utfordringen fra meg også
etter helga:)

VAKKERT, VAKKERT!! Elsker perlebåndet, men får det aldri til å sitte ordentlig[:@]
Båndet/sløyfa er prikken over i'en! Nydelig!

nydelig som alltid[:)] men kor får du tak i dei perleradene?

Tusen takk skal dere ha. [:)]

summer82: Perleradene er perlebånd som jeg har limt fast, de får man kjøpt på vanlige scrappebutikker. De har billige på TreL (men der var det mye feil i bandet, altså perler som ikke var fine men halvsmeltede) og på Kuttut, men de har også på papirlofte og sikkert andre steder.

Smash: Jeg bruker ikke scrappelim til perlebåndene, men scotch universallim. [:D] 
Bruker det kun på kort da, ikke LO-er, siden jeg ikke vet hva det gjør med papiret i lengden. Men det tørker så raskt at man slipper å holde på båndene lenge.

Har sikkert sagt det noenoghundre ganger før, men sier det gjerne igjen. De posene dine er helt fantastiske. Blir så glad av de. Og så er du så tøff med farger. Du setter liksom farger som ikke skal passe sammen ilag, så blir det jo kjempebra. Når jeg prøver det, så blir det bare full skjærings.

Back
Topp