Nipt

Vi dro til Strømstad for å ta NIPT i dag (under 35 år). Veldig hyggelige damer og fikk se en liten baby som sugde på tommel og beveget seg rundt i magen. Så fin opplevelse. Det føltes veldig verdt det! Betalte vel 5600kr og får svar på kromosomfeil og kjønn om 10 arbeidsdager :Heartpink
Så bra at det var en fin opplevelse! Spennende:happy: Vi vurderer å ikke vite kjønn denne gangen, men spørs om vi klarer det hele veien da!

Ja, nå får vi bare krysse fingrene for at alt er fint med lille. Angående kjønn, så kunne vi velge om vi ønsket å vite kjønn eller ikke
Husker ventetiden var lang på nipt-svaret forrige gang..men da ble hele prosessen annerledes siden de oppdaget avvik først på oul.. Så jeg var ekstremt redd for at det skulle være noe mere galt også. Heldigvis var nipt fin, og det var jo en betryggelse oppi alt..selv om vi da ikke tok den før uke 20 eller noe.
Blir greit å ta den tidligere denne gangen.

Ja, nå får vi bare krysse fingrene for at alt er fint med lille. Angående kjønn, så kunne vi velge om vi ønsket å vite kjønn eller ikke

Hvor langt på vei er du nå? 10 uker? Herreguuud det frister aaaalt for mye å betale 5500kr for å få vite kjønn 2,5 uke før man kan få vite det på ultralyd :hilarious:

Husker ventetiden var lang på nipt-svaret forrige gang..men da ble hele prosessen annerledes siden de oppdaget avvik først på oul.. Så jeg var ekstremt redd for at det skulle være noe mere galt også. Heldigvis var nipt fin, og det var jo en betryggelse oppi alt..selv om vi da ikke tok den før uke 20 eller noe.
Blir greit å ta den tidligere denne gangen.
Så godt å høre at det var gode svar på NIPT. Må være vondt å være usikker frem til svaret… Jeg skal prøve å glemme testen litt de neste to ukene… eller så bli jeg gal. Haha!

Så godt å høre at det var gode svar på NIPT. Må være vondt å være usikker frem til svaret… Jeg skal prøve å glemme testen litt de neste to ukene… eller så bli jeg gal. Haha!
Jeg prøver også å ikke tenke altfor mye på første ul enda. Har jo ikke hørt hjerteslag eller noe enda, så er litt vanskeligere å tro på nå uansett.. Håper på en måte dagene går fort til ul, bare for å få svar liksom..selv om det jo er skummelt og, siden vi ikke aner hvordan ting er..

Back
Topp