Whaaat? Det var ganske hårreisende å høre. Hvordan fant dere ut av det?Vi ønsker å ta den denne gangen. Vi har et barn fra før , så vi ønsker å vite slik at vi kan ta et informert valg. Hva er årsaken til at dere tenker Sverige , @KapteinFie ? Vi kikket på Danmark siden de sjekker for så mye , men jeg har og sett at noen av klinikkene selger dnaet ditt og barnets til Kina , og det vil jeg ikke![]()
Det er vell egentlig ikke så mye grunn til at vi vurderer Sverige utenom at det er billigere og nærmere. Og det er hovedsakelig kjønn vi kunne tenkt oss å vite. Når vi ikke er 100% sikre på om vi vil ha den eller ikke så tenker jeg ikke nødvendigvis at jo mer vi vet jo bedre heller, da vi er litt nervøse for falske positive. Som sikkert er litt tullete for de er veldig sikre. Kunne vurdert Danmark også, men klarer så vidt å forsvare kostnaden i Sverige 
Det er evnt en mulighet å bestille prøvekit hjem også, fra Danmark. Ser man kan gjøre det med Panorama testen hvertfall (ultralydklinikken dk). Om dere ikke har like lett for å reise osv.