Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må vi vente omtrent like lenge. Jeg tok den 22.april.Intet svar er godt svar var hvertfall beskjeden her. Jeg har bare tatt den for 5 dager siden, så må vente enda 9 til.
Jeg tenker at så lenge sykehuset ikke ringer meg denne uka så er alt ok. De skal få svar fra riksen på onsdag sa de. Så vil de sende ut fysisk brev som tar ca en uke å få dersom det er lav sannsynlighet.Da må vi vente omtrent like lenge. Jeg tok den 22.april.
Fikk du det i dag? Eller så du det først i dag? Så godt å få svar. Er lenge å vente. Da skjønner jeg at jeg kanskje må vente enda en uke. Men det betyr jo mest sannsynlig at svaret er bra.Jeg tok NIPT Fredagen før påske å mitt svar er kommet på Helsenorge i pasientjournal, men fikk ingen varsel el noe. Håper deres kommer i løpet av noen dagen, ventetiden er forferdelig
Så spesifikk informasjon du fikk. Da kan du jo føle deg ganske trygg hvis du ikke hører noe i morgen, det er godt.Jeg tenker at så lenge sykehuset ikke ringer meg denne uka så er alt ok. De skal få svar fra riksen på onsdag sa de. Så vil de sende ut fysisk brev som tar ca en uke å få dersom det er lav sannsynlighet.
Det kan jo selvsagt være forsinkelser, men hun forklarte veldig nøye hvordan det fungerer ja. Jeg regner meg som trygg om jeg ikke får telefon i løpet av uka.Så spesifikk informasjon du fikk. Da kan du jo føle deg ganske trygg hvis du ikke hører noe i morgen, det er godt.
Nei fy søren så irriterende!Jeg har blitt oppringt av sykehuset i dag, 2 uker siden jeg tok nipt. Fikk beskjed om at prøven min har blitt liggende og at den er blitt for gammel så jeg må ta ny, og de vil at jeg venter til mandag siden det er helligdag i morgen og helg. Fy søren, nå er jeg så skuffet.
Nei fy fader! Det går ikke an! Da hadde jeg blitt helt vill altså. Huff, føler med deg.Jeg har blitt oppringt av sykehuset i dag, 2 uker siden jeg tok nipt. Fikk beskjed om at prøven min har blitt liggende og at den er blitt for gammel så jeg må ta ny, og de vil at jeg venter til mandag siden det er helligdag i morgen og helg. Fy søren, nå er jeg så skuffet.
Nei, så utrolig irriterende! Føler virkelig med deg. Den ventingen er bare helt fryktelig.Jeg har blitt oppringt av sykehuset i dag, 2 uker siden jeg tok nipt. Fikk beskjed om at prøven min har blitt liggende og at den er blitt for gammel så jeg må ta ny, og de vil at jeg venter til mandag siden det er helligdag i morgen og helg. Fy søren, nå er jeg så skuffet.
Ja og nå blir det kanskje 1 måned og vente istedenfor 2 uker.Nei, så utrolig irriterende! Føler virkelig med deg. Den ventingen er bare helt fryktelig.
Ja vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, er så frustrert og lei. Gruer meg på nytt til de første dagene med redsel for at dem ringer. Jordmor sa hun skulle følge med hver dag og ringe meg uansett hva svaret blir. Sånn at jeg slipper å vente unødvendig lenge på brev i posten, så det var snilt.Nei fy fader! Det går ikke an! Da hadde jeg blitt helt vill altså. Huff, føler med deg.
Det var bra da! Hvor langt er du på vei?Ja vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, er så frustrert og lei. Gruer meg på nytt til de første dagene med redsel for at dem ringer. Jordmor sa hun skulle følge med hver dag og ringe meg uansett hva svaret blir. Sånn at jeg slipper å vente unødvendig lenge på brev i posten, så det var snilt.
Jeg gikk inn og sjekket etter du sa dette, og da var svaret kommet uten noe annet varsel.Rintignok den dagen. Hadde sjekka noen ganger si. Tok test 15. og fikk svaret 29. Litt lang ventetid pga påske.Jeg tok NIPT Fredagen før påske å mitt svar er kommet på Helsenorge i pasientjournal, men fikk ingen varsel el noe. Håper deres kommer i løpet av noen dagen, ventetiden er forferdelig
Nei så nedtur! Det skal jo ikke kunne skje.Jeg har blitt oppringt av sykehuset i dag, 2 uker siden jeg tok nipt. Fikk beskjed om at prøven min har blitt liggende og at den er blitt for gammel så jeg må ta ny, og de vil at jeg venter til mandag siden det er helligdag i morgen og helg. Fy søren, nå er jeg så skuffet.
Helt utrolig at slikt kan skje. Føler med deg. Håper du snart kan senke skuldrene og at de virkelig prioriterer å få resultatene til deg så raskt så mulig!Jeg har blitt oppringt av sykehuset i dag, 2 uker siden jeg tok nipt. Fikk beskjed om at prøven min har blitt liggende og at den er blitt for gammel så jeg må ta ny, og de vil at jeg venter til mandag siden det er helligdag i morgen og helg. Fy søren, nå er jeg så skuffet.
Nei det burde ikke skje. Ser du tok prøven samme dag som meg, den 15 og har fått svar. Jeg skal ikke ta ny før på mandag, 5.5Nei så nedtur! Det skal jo ikke kunne skje.
15+0 i dag.Det var bra da! Hvor langt er du på vei?
Håper jeg også, nå er jeg skikkelig lei. Er jo redd noe ikke er som det skal, så klarer ikke glede meg 100%. Er andregangs, så begynner å syntes litt også. Så hadde vært godt å kunne si det med glede snart.Helt utrolig at slikt kan skje. Føler med deg. Håper du snart kan senke skuldrene og at de virkelig prioriterer å få resultatene til deg så raskt så mulig!
Så dårlig! Man venter jo veldig og det er mye nervøsitet selv om de fleste prøvene kommer tilbake positivt. Hvis det var fine målinger på toul kan jo det være litt beroligende. Hos meg sa de at det tydelige nesebeinet og målene på nakkefoldene ga gode indikasjoner på at det i alle fall ikke var trisomi 21. I tillegg tenkte jeg på at i de to andre svangerskapene tok jeg ikke denne testen og at grensen før var 38 år. Håper du får raskt svar når du endelig får tatt testen.Nei det burde ikke skje. Ser du tok prøven samme dag som meg, den 15 og har fått svar. Jeg skal ikke ta ny før på mandag, 5.5fordi den ikke turte å ta en ny sjanse på at prøven min blir liggende pga helligdag. Helt utrolig at det går an.