Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antar du automatisk får tatt blodprøve etter UL. Står det ikke noe i innkallingen din?Noen av dere som har fått innkalling til det av dere som må ta? Jeg skal på tidlig UL 22.april, men usikker på om jeg skal spørre om det selv eller om de gjør det automatisk da jeg er på sykehuset.

Måtte dobbel sjekke nå,og står ikke noe om det i innkallingen...kanskje de ikke har tenkt over at jeg er 38årAntar du automatisk får tatt blodprøve etter UL. Står det ikke noe i innkallingen din?![]()
? Men da får jeg bare spørreHåper noen andre over 35 her kan svare degMåtte dobbel sjekke nå,og står ikke noe om det i innkallingen...kanskje de ikke har tenkt over at jeg er 38år? Men da får jeg bare spørre

Ok. Men da regner jeg med at jeg bare kan si fra om det på tidlig ulFastlegen min spurte meg om jeg ønsket det og sa at hun anbefalte det siden jeg er over 40. Hun skrev det i henvisningen. Den skal tas i forbindelse med ultralyden min i uke 13.
Sto i min innkallelse også, jeg er 37. Ville for sikkerhets skyld kanskje sendt Mail til jordmor eller ringt sykehuset? Bare så du slipper styr når du først er derOk. Men da regner jeg med at jeg bare kan si fra om det på tidlig ul![]()

Da får jeg ringe til sykehuset i morgenSto i innkallingen fra sykehuset, de sender oss til lab etter ul for blodprøve.
Spurte jordmor da jeg snakket med henne på telefonen tidligere i uken å da sa hun at det ville de spørre meg om ang nipt når jeg skulle på tidlig ultralydDet står kun fosterdiagnostikk på min innkalling. Fikk beskjed fra legen om at det både er blodprøver og ultralyd.
Sto det ikke noe om på min, men lurer på om jeg må ringe opp på sykehuset å høre med de før tul som er 22.april. ringte opp på føden nå å fikk bekrefta at det sto hos dem at jeg skulle ha tul og niptJeg er 39. Fikk spm om det til jordmor om jeg ønsket Nipt test. Fått innkallelse til TUL nå, og der står det at jeg skal ta nipt test også.![]()
Sniker fra november 24. fødte selv en datter juni 23 som 43åring. Nå 44år og gravid på ny. Stas å se flere voksne. Jeg tok også nipt 3x forrige runde, men såå mye ufullstendig svar så ble sendt på kontroll på Riksen. Så ikke bli stresset om det blir feil på den prøven. Fikk ei frisk babyFastlegen min spurte meg om jeg ønsket det og sa at hun anbefalte det siden jeg er over 40. Hun skrev det i henvisningen. Den skal tas i forbindelse med ultralyden min i uke 13.
Å takk, så fint at du tok deg tid til å skrive detteSniker fra november 24. fødte selv en datter juni 23 som 43åring. Nå 44år og gravid på ny. Stas å se flere voksne. Jeg tok også nipt 3x forrige runde, men såå mye ufullstendig svar så ble sendt på kontroll på Riksen. Så ikke bli stresset om det blir feil på den prøven. Fikk ei frisk babyGratulerer så mye og håper formen er god
Vi går aldri over termin i vår alder, blir satt i gang.
Godt å høre at du fikk et friskt barn til tross for ufullstendig svar. Formen er ikke så verst, er mest trøttheten som plager meg. Godt å høre at vi blir satt i gang framfor å ruge på overtid, noen fordeler skal vi ha som litt eldre mødre
Håper formen din er fin også.