NIPT

Peanutbaby

Andre møte med forumet
Noen som vet om de utfører NIPT noen plass i Strømstad eller i nærheten? (Tenker slik at det er mulig å kjøre dagstur fra Oslo).
 
Jeg tog toget en dagstur til Gøteborg jeg, vet ikke om det finnes nærmere.
 
Jeg var også i Gøteborg. Burde vel finnes noe nærmere med det markedet, men vet dessverre ikke om noe
 
Hvis Harmony er den eneste typen er nok dette de tilgjengelige stedene å ta testen: http://fostertest.se/bestall-tid/

Vi dro for øvrig til Gøteborg. Kjørte ned en ettermiddag, overnattet på hotell, hadde første mulige time morgenen etter, og var hjemme til lunsj. Hadde håpet å finne noe som var åpent på lørdager eller kveld, men dette endte opp med å være beste løsning da vi sjekket.
 
Last edited:
Jeg tok toget til Gøteborg, veldig greit. Dere andre som har vært i Gøteborg, har dere fått svar enda? Hvor lang tid tok det evt? Venter svar denne uken - veldig spent.
 
Jeg tok toget til Gøteborg, veldig greit. Dere andre som har vært i Gøteborg, har dere fått svar enda? Hvor lang tid tok det evt? Venter svar denne uken - veldig spent.
Vi dro en uke ut i januar, og fikk vite at de hang litt etter pga. jula, så det kunne ta oppimot to uker å få resultatene. Men det tok akkurat én uke før vi fikk svar. :)
 
Back
Topp