Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er litt skummelt å teste, men satser på at alle testene er fine
Blir koselig med en Køben-weekend også! Det blir ca. 8500 NOK for testen og ul. For vanlig NIPT i Norge koster det 8200, så ville heller ha utvidet for samme pris + kjønnstest inkl + en Købentur 
Hehe, vi som er så glad i ventingJeg får jo i Norge. Og har blitt lovet å få den tidligst mulig sammen med tidlig ultralyd. Men blir jo sikkert uke 12 uansett. Vurderer å ta en sånn ekspress nipt i strømstad i uke 10. Da får man og svarer på 5 dager. Her tok det 2 uker sist, og det er lang lang tid.

JeppHehe, vi som er så glad i venting![]()
men bedre å få svaret i uke 11 enn i uke 14 liksom
Må bare overtale kjæresten til at det er verdt å bruke penger på
Hva ligger i «utvidet NIPT test» hva mer får man svar på i Danmark?Har booket Danmarkstur for utvidet NIPT i uke 11. Tar med kjønnstest også, så er vi helt sikre på hva det blir i tillegg til ULSynes det er litt skummelt å teste, men satser på at alle testene er fine
Blir koselig med en Køben-weekend også! Det blir ca. 8500 NOK for testen og ul. For vanlig NIPT i Norge koster det 8200, så ville heller ha utvidet for samme pris + kjønnstest inkl + en Købentur
![]()
Hva ligger i «utvidet NIPT test» hva mer får man svar på i Danmark?![]()
Forstår jeg det riktig som at den største forskjellen er at man kan få vite kjønn tidligere enn i Norge?Panorama Test / NIPT - Uden risiko for baby → Book tid
Få taget en Panorama Test (NIPT) efter 9+0 uger og få undersøgt risikoen for at dit barn har kromosomfejl. ✓ Uden risiko for barnet → Book tidwww.ultralydklinikken.dk
Jeg trodde uke 10 var for tidlig?Jeppmen bedre å få svaret i uke 11 enn i uke 14 liksom
Må bare overtale kjæresten til at det er verdt å bruke penger på
![]()
I Sverige kan du ta fra du er 10+0, og få svaret etter 5 dager. I Norge tar de litt senere, og det tar lenger tid før man får svaretJeg trodde uke 10 var for tidlig?
Nei, på siden jeg linket til står det en rekke flere sykdommer enn de tre som sjekkes i NorgeForstår jeg det riktig som at den største forskjellen er at man kan få vite kjønn tidligere enn i Norge?
De sjekker 23 kromosoner mot 3 i Norge.Forstår jeg det riktig som at den største forskjellen er at man kan få vite kjønn tidligere enn i Norge?
Ah, takk for svarNei, på siden jeg linket til står det en rekke flere sykdommer enn de tre som sjekkes i NorgeVil man bare ha vanlig nipt+kjønn kan man dra til Sverige
Nipt-test danmark da uke 11.Vurderer også Danmark. Så da blir det tidlig UL i uke 7, nipt-test Danmark, UL/nipt her hjemme ca uke 12. Høres litt voldsomt ut, men føles riktig.
What!Det går an å få oversendt testpakken fra Sverige for test av alle 23 og kjønn. Tar blodprøver hos fastlegen og så kommer DHL og henter den hjemme hos deg med svar 9 dager senere. Jeg har brukt Edda Labs og var såpass forøyd at vi kjører det samme nå.
Trodde de bare gjorde alle i Danmark! Mulig vi drar til Sverige istedenfor da, må sjekke ut.Det går an å få oversendt testpakken fra Sverige for test av alle 23 og kjønn. Tar blodprøver hos fastlegen og så kommer DHL og henter den hjemme hos deg med svar 9 dager senere. Jeg har brukt Edda Labs og var såpass forøyd at vi kjører det samme nå.
Samme her. Mye mindre kostbart.Trodde de bare gjorde alle i Danmark! Mulig vi drar til Sverige istedenfor da, må sjekke ut.![]()