Noen her som vurdere å ta NIPT-test privat? Er under grensa for å få det dekket, og er usikker på om det er noe man burde ta? Noen tanker for/imot? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper å få det via sykehuset pga kromosomavvik i forrige svangerskap.. de snakket mest om kub, men kommer til å stille meg litt på bakbena for å få det gjennom.Noen her som vurdere å ta NIPT-test privat? Er under grensa for å få det dekket, og er usikker på om det er noe man burde ta? Noen tanker for/imot?![]()
Av nysgjerrighet hvor mye kostet det i Sverige? Blir det billigere enn å ta det på privatklinikk her til lands?Vi tok nipt i Sverige forrige gang og kommer til å gjøre det samme denne gangen siden det ikke virker som om man får det på plass offentlig i år heller..Vi har valgt å gjøre det pga alder og at vi begge jobber med bl.a hjertesyke barn
Av nysgjerrighet hvor mye kostet det i Sverige? Blir det billigere enn å ta det på privatklinikk her til lands?
Det var jo ganske mye billigere enn i Norge om den prisen jeg fant (10 000) er rundt standardenVi betalte rundt 5500,- nå koster det er par hundre til. Vet ikke hva det koster her, men vi har familie i Sverige så vi drar på besøk i samme slengen![]()
Det var jo ganske mye billigere enn i Norge om den prisen jeg fant (10 000) er rundt standarden![]()
Det er superteit, jeg vet, for det spiller ingen rolle, men i Sverige (og sikkert Danmark?) får man også vite kjønn om man vilUltralydklinikken i Danmark sender og koster rundt 5000 - avhengig av hvor stort spekter man vil analysere forOi, såpass! Man må jo regne med kostnader for reise og evt overnatting, men da hadde jeg nok uansett heller tatt en liten tur med mannenJeg var utrolig fornøyd med de vi gikk til og har allerede booket time der igjen
Det er superteit, jeg vet, for det spiller ingen rolle, men i Sverige (og sikkert Danmark?) får man også vite kjønn om man vil
![]()
Ultralydklinikken i Danmark sender og koster rundt 5000 - avhengig av hvor stort spekter man vil analysere for
Ja vi skal ta detNoen her som vurdere å ta NIPT-test privat? Er under grensa for å få det dekket, og er usikker på om det er noe man burde ta? Noen tanker for/imot?![]()