NIPT test

Vi hadde helt klart tatt nipt om det var mulig for oss, vi bor desverre kjempelangt fra steder der de kunne tatt det slik at det ikke blir 5000kr men nermere 15000... og når vi har brukt rundt hundre bare på å bli gravid begrenser det seg litt hva vi har igjen..

Det samme tenkte vi! «At nå har vi i hvertfall sjekket og i detaljer det vi kan» :) så et det selvfølgelig mye en ikke kan vite og som fortsatt kan gå galt selvfølgelig, men det får man ikke gjort noe med så det er unødvendig å bruke masse energi på å bekymre seg over på forhånd! :)
Ja det er akkurat det. Jeg tenkte ikke over dette i det hele tatt med min første for 16år siden ,men jeg var og ung, bare 20år og tenkte ikke i de baner. Så nå er testen gjort, og vi venter svar, som vi kanskje får i slutten av neste uke allerede.

Vi hadde helt klart tatt nipt om det var mulig for oss, vi bor desverre kjempelangt fra steder der de kunne tatt det slik at det ikke blir 5000kr men nermere 15000... og når vi har brukt rundt hundre bare på å bli gravid begrenser det seg litt hva vi har igjen..
ja det forstår jeg godt!
For vår del var det kosten for testen pluss båt til DK og diverse sånt. Selv om det var mye å ut med det og.
Men forstår det godt!

Fikk nettopp telefon fra Århus, som sa at testen viste lav risiko på testene og at det var en gutt..
Jeg ble litt satt ut, jeg var SÅÅ overbevist om at jeg ville få jente... Høres sikkert HELT teit ut, men jeg tror jeg må bruke litt tid på å omstille hjernen...

Fikk nettopp telefon fra Århus, som sa at testen viste lav risiko på testene og at det var en gutt..
Jeg ble litt satt ut, jeg var SÅÅ overbevist om at jeg ville få jente... Høres sikkert HELT teit ut, men jeg tror jeg må bruke litt tid på å omstille hjernen...
Neida, vi kommer også til å få bakoversveis om det er jente vi får.. vi er bare ikke forberedt på noe annet enn gutt

Nei vi var SÅ klar for at det skulle være jente, vi har stort sett bare jenter i familien.. :p Var litt rart :p
Hvis vi får gutt er det første gutten i familien på ca 40år

Back
Topp