Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg jobber hjemmefra så for meg fungerer også det greit. Verre med partner. Men sålenge han ikke er ute av bilen er det kanskje mulighet? Eller var det slik at man måtte i karantene uansett, hvis dere spurte politiet om det da? Har dere bestilt time allerede?Jeg kommer til å ta nipt-test i Gøteborg når jeg er 10+0 (rundt 25 mai). Ringte til polititet og spurte hvis man kunne få distanse over dagen, men de kunne man ikke. Heldigvis så jobber både jeg og mannen hjemmefra, så kan sitte i karantene og jobbe i to uker når vi kommer hjem..
Tror det er sånn at alle som kommer over grensa må to uker i karantene.Ja, jeg jobber hjemmefra så for meg fungerer også det greit. Verre med partner. Men sålenge han ikke er ute av bilen er det kanskje mulighet? Eller var det slik at man måtte i karantene uansett, hvis dere spurte politiet om det da? Har dere bestilt time allerede?
Hva er NIPT-test?Er det noen her som i utgangspunktet har vurdert NIPT-test i Sverige? Hvordan forholder dere dere nå ift Corona?
Hva er NIPT-test?
Har i såfall vurdert Barnmorskhuset i Gøteborg. Får gå i tenkeboksen, jeg er 9+0 i morgen så må bestemme meg snart. Så ut til at de har ledig kapasitet fremover i allefall.Ja da funker det Nei vi spurte ikke om det, men tror dessverre ikke det går siden du kommer til å møte folk og så skal dere sitte i samme bil etterpå, hvilket eventuelt kan være en smitterisiko. Men du kan jo spørre Nei, skal på TUL neste uke når jeg er 7+2, så tenkte bestille etter det hvis alt står rett til med den lille. Hva tenker du? Hvor tenker du ta testen?
Vi får ikke lest fra den siden med norsk ip-adresse.. Bare til info.Det kan man lese om her, det er på dansk, men en sikker og god kilde (Bor selv i Danmark)
https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/graviditet/undersoegelser/nipt/
Vi får ikke lest fra den siden med norsk ip-adresse.. Bare til info.
Hva er NIPT-test?
Har i såfall vurdert Barnmorskhuset i Gøteborg. Får gå i tenkeboksen, jeg er 9+0 i morgen så må bestemme meg snart. Så ut til at de har ledig kapasitet fremover i allefall.