NIPT-resultat!

Gratulerer!
 
Den utvidete sjekker for mer enn bare de tre vanligste kromosomfeilene. Tror de tester for rundt 10 avvik, kanskje litt fler. De kaller den NIPT panorama test noen steder. Får ta en telefon og høre når vår tid kommer, hadde passet oss bedre mye å dra til Sverige enn Danmark (der vet jeg at man får tatt den utvidete). :)
Skjønner! For oss var det ikke noe alternativ å dra til Danmark, så vi var fornøyd med muligheten for å dra til Sverige istedenfor :happy:
 
Det var litt problemer med at de ikke fikk noen resultater fra det første røret de tok, men da ringte de og sa ifra etter en uke. De sa de skulle teste det andre røret og at det kunne ta en uke til, men det tok bare 6 dager :happy:

Den samme beskjeden fikk jeg i dag. Hvor langt på vei var du da du tok testen? Jeg var 10+4. Frykter at vi må reise tilbake. Skulle ta en uke til å analysere det andre røret :rolleyes: veldig kjipt med denne ventinga.
 
Den samme beskjeden fikk jeg i dag. Hvor langt på vei var du da du tok testen? Jeg var 10+4. Frykter at vi må reise tilbake. Skulle ta en uke til å analysere det andre røret :rolleyes: veldig kjipt med denne ventinga.
Ååå så kjipt! Jeg var bare 10+0, så regner med du får svar fra det andre røret altså!
 
Back
Topp