NIPT og TOUL

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember
Utmarsj 2024
Noen av dere som er over 35 og skal ha NIPT-test? Veit dere om det kommer uten om TOUL?
 
Jeg skal ha. Man må ta ultralyd før NIPT, for å bekrefte antall foster og liv. Antar at det ofte gjøres samtidig, men rakk aldri NIPT med de to jeg mista, og med første var det ikke lov ennå.

Jeg får NIPT tidlig (uke 10) pga tidligere historikk, men da må jeg besørge en ekstra ultralyd selv først, for toul får man først i 11-13.
 
Noen av dere som er over 35 og skal ha NIPT-test? Veit dere om det kommer uten om TOUL?
For meg ser innkallingen til OTUL slik ut. NIPT får jeg ikke dekket av det offentlige ettersom jeg er 28, men dersom jeg hadde vært 35+ så hadde de tatt NIPT samtidig som OTUL.
 

Vedlegg

  • IMG_0695.jpeg
    IMG_0695.jpeg
    298,7 KB · Visninger: 45
Jeg fikk time til Tul og nipt samtidig . Nå endte det i MA så måtte avbestille timen :(

Regner med det blir samme nå om spira holder :Heartred
 
Fikk begge deler samtidig sist. Skal ikke ha det denne gangen.
 
Skal ha begge, men har ikke fått svar fra sykehuset ennå... To dager igjen av saksbehandlingsfristen deres.
 
Jeg skal ha, men står på venteliste. Fikk brev fra sykehuset at jeg får time innen uke 34, da er jeg 14+4. Så det var veeeldig seint :bag:
Vurderer måta det privat nå
 
Back
Topp