Nips Naps til babyen :)

mamma til ei engel

Betatt av forumet
Vi gleder oss såååå! Også har vi fått vite at vi får ei lita jente nå..og det fins jo såå mye fint! Fks på www.store.lillevintage.com der har de så mye søte klær!! Men litt dyrt da..

Sjekk denne søte matros kjolen..

gratulerer! Får ikke linken til å fungere jeg...?

Det er veldig mye fint til jenter......Synes utvalget er mye tregt til gutter dessverre...Men men da sparer jeg endel penger h? h?[:D]

Beklager..skrev feil adr. Her er den riktige :) MASSE fint til gutter der også syns jeg [:)]

http://store.lillevintage.no/

Se på denne fks.. den er jo SUPER søt. Og str er 3-6 mnd..åååå, syns jeg se en skjønn liten baby gutt i denne.
Men den koster 599,- da.. og babyen vokser jo fort ut av den [:(]
Men MASSE fint til både jente og gutte baby her inne på denne siden [:)]
Det er faktisk varer fra h&m der også [;)] også litt mer sossete merker som ralph lauren..hehe

he he ikke heeeeelt min stil....Liker bedre litt sporty klaer jeg[;)] Men for all del den er jo fin[:)]

ORIGINAL: Sørlandsbabypåvei

Se på denne fks.. den er jo SUPER søt. Og str er 3-6 mnd..åååå, syns jeg se en skjønn liten baby gutt i denne.
Men den koster 599,- da.. og babyen vokser jo fort ut av den [:(]
Men MASSE fint til både jente og gutte baby her inne på denne siden [:)]
Det er faktisk varer fra h&m der også [;)] også litt mer sossete merker som ralph lauren..hehe

Hehe..er jo til selskap og evt bryllup/bursdager da ;) Ikke hverdagsklær akkurat det her :) Bare så utrolig at de kan lage så stilige dresser sååå små :)

Back
Topp