Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble også sjekket vaginalt som du forklarer, så du er ikke alene. Legen min er litt eldre, kanskje derfor? Men nippelsjekk fikk jeg ikkeHun kjente etter livmor og bare "sjekket" at alt var bra egentlig. Hun tokk ingen prøver eller sliktVeit ikke helt hvorfor det er slik på legesenteret mitt, håper det ikke blir flere sånne sjekker.. :S
Min var 67. Da har det nok med alder å gjøreLegen min er 60+år. Snakket med bestemoren min og det var tydeligvis vanlig prosedyre før, rart at hun fortsatt holder på det.![]()
Ja, er nokk detMin var 67. Da har det nok med alder å gjøre![]()
Kanskje det var for å se om du hadde "innsukne" nippler?Hadde legetime i dag . Hun sjekket meg vaginalt, lyttet på hjertet mitt, tokk blod prøve, og blodtrykk. Og nippel sjekk. Har ikke noe imot å ikke vise brystene så jeg gjorde jo seffølgelig det. Men er ikke nippel sjekk litt gammeldags ?![]()
Sånn før ultralyden storhetstid...Tror slik vaginal undersøkelse var vanlig før for å sjekke om livmoren tilsvarte den uken man ca var i... så er vel ikke så rart at gamle leger gjør slik.. gamle vaner eller praksis er vond å vende ( iķke vondt ment)
![]()