Nipd

Ja det ville jeg nok :-)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Nei, det ville jeg ikke.

Kanskje men det trenge eg ikke å tenke på da dette er siste her:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spent på hva de finner ut. For de som allerede testes er det mindre invasivt, tryggere og mer pålitelig med en slik blodprøve. En feilmargin på 0,1%. Samtidig behøver det jo ikke å åpnes for å finne kjønn? De kan jo velge å si at man eksempelvis får vite fare for kromosomfeil, men ingenting om kjønn.

Jeg hadde nok takket ja. En får jo vite mye ved oul også, men satt på spissen så hadde jeg mye heller gjennomført en abort i uke 10 enn i uke 18, selv om det også er grusomt å tenke på.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nei, jeg ville ikke tatt prøven. I alle fall ikke så tidlig at man kan ta abort. En ting er om man ved rutineul ser noe og vil finne ut hva det er så man er forberedt til fødsel, men å finne ut for å ta bort vil jeg absolutt ikke!

Jeg tenker at det hadde vært fint å vite om barnet mitt hadde en type trisomi som ikke er forenelig med liv, da ville jeg ha avsluttet svangerskapet mye tidligere, men å vite kjønn er ikke så interessant :) Får jeg tidlig vite av barnet mitt har Downs syndrom er det lettere å være psykisk klar før barnet blir født, men nå er det jommen meg flere skruppelløse som hadde tatt en abort hvis det ikke var ønsket kjønn... Da går det litt langt :-(

Jeg tenker at det hadde vært fint å vite om barnet mitt hadde en type trisomi som ikke er forenelig med liv, da ville jeg ha avsluttet svangerskapet mye tidligere, men å vite kjønn er ikke så interessant :) Får jeg tidlig vite av barnet mitt har Downs syndrom er det lettere å være psykisk klar før barnet blir født, men nå er det jommen meg flere skruppelløse som hadde tatt en abort hvis det ikke var ønsket kjønn... Da går det litt langt :-(

Signerer denne

-iPhone appen-

Back
Topp