Niomi88's store ønske om en til ❤

Jeg er også forkjøla og potte tett! Noe så kjedelig, også på sommeren[emoji19] Hehe.

Kjedelig da.. Men det kan jo hende som de andre nevnte også at det bare tar litt tid før det vises på test :)
 
Jeg er også forkjøla og potte tett! Noe så kjedelig, også på sommeren[emoji19] Hehe.

Kjedelig da.. Men det kan jo hende som de andre nevnte også at det bare tar litt tid før det vises på test :)

Har heldigvis blitt kvitt forkjølelsen [emoji1]

Ja håper det [emoji20] men det å være i usikkersonen er så irriterende [emoji46]
 
Har heldigvis blitt kvitt forkjølelsen [emoji1]

Ja håper det [emoji20] men det å være i usikkersonen er så irriterende [emoji46]

Godt forkjørelsen er over, her er den på topp og jeg nyser og snyter meg dagen lang[emoji19]

Ja huff det skjønner jeg så godt, men krysser fingrene for at dette skal gå såå bra[emoji2]
 
Var bra at jeg ikke testet i dag [emoji20]
Tanta kom snikende inn til meg og [emoji20] jeg som hadde så god følelse at denne gangen klaffet det men atter nei [emoji20]
pp6 here we come!
 
Ah så kjipt da :(
Men lykke til med ny pp, krysser fingrene for at den gir gode resultater![emoji173]
 
Nå er det lenge siden jeg har vært her [emoji4]
Men liten oppsummering...

Fikk tr 1 juli, el den 13/14 juli mens vi var på Lillehammer og Hunderfossen og pina meg det så er vi GRAVID [emoji1]

c2bacbbff518909ce6c740bb6aa88736.jpg
 
Nå er det lenge siden jeg har vært her [emoji4]
Men liten oppsummering...

Fikk tr 1 juli, el den 13/14 juli mens vi var på Lillehammer og Hunderfossen og pina meg det så er vi GRAVID [emoji1]

c2bacbbff518909ce6c740bb6aa88736.jpg
Hurra! Gratulerer så mye ❤ Håper formen din er bedre og at denne sitter hele veien, goklemmer ❤❤
 
Back
Topp