Nintendo DS

Vi har både XL og 3D.. XL´en har vel gått ut, men er å få tak i enkelte steder. Jeg liker helt klart den best. Mannen min liker 3D´en best.

Men regner med dette er til barn :P Det går an å skru av 3D´en, da blir det som helt vanlig skjerm. Det er bra, for det kan være litt vanskelig å se "riktig" for de minste. :)

Lite har jeg ikke peiling på :)

Vi hadde XL da, og skulle kjøpe en til. Men da sa de i butikken at den var i grunn gått ut, og 3D hadde "tatt over". Og at det var dumt å kjøpe XL :P Sa det ikke sånn da, sikkert, men mannen min kom iaffal tilbake med en 3D :P

vi har nitendo ds lite til begge våres jenter. fungerer veldig bra. 3 d er vel ikke anbefalt å bruke av barn, iallefall ikke for lenge av gangen?

Hehe, skjønner!

Ser ut på nettet at 3D har tatt over også, spørs om det muligens blir en sånn etterhvert. Sønnen min har blitt så teknisk siste tiden og utforsker telefonen min, så jeg lurer på om det på tide å kjøpe DS.

Tommeliten skrev:
vi har nitendo ds lite til begge våres jenter. fungerer veldig bra. 3 d er vel ikke anbefalt å bruke av barn, iallefall ikke for lenge av gangen?

Man kan slå av 3D-en :)

Så da kan de sitte i timesvis!!! Neida :P

Tommeliten skrev:

Jenta mi har også lite;) Ville ikke ha anbefalt 3D til små barn.. det er ikke bra..

Jenta mi er fornøyd med sin ds lite;)

Neste spørsmål, hvilke spill er bra for barn i 4 års alderen? :p
Nei, jeg har ikke peiling på det her så jeg må spør ;)

Man kan slå av 3d funksjonen på 3d'en. Man kan også utstyre den med foreldrekontroll, som gjør at man ikke får slått på 3d effekten uten pinkode. Slik sett er 3D like trygg som de andre, også for små barn.

Vi gikk til slutt for 3D, for da håper jeg vi kan ha den lenger, om 3D blir det nye, og annet etterhvert forsvinner. (Men det kommer vel noe nytt innen den tid :p )

Jenta vår fyllte nettopp 4, og vi skaffet nettopp ds. Hun har ikke spilt noe tidligere.

Hun har miffy, som nok er mest populært. Der kan man gå rundt, utføre oppgaver, og spille div. småspill. Hun har også sofie, og det er bare småspill. Greit nok, men ikke så gøy som miffy.

Liiinamor skrev:
Neste spørsmål, hvilke spill er bra for barn i 4 års alderen? :p
Nei, jeg har ikke peiling på det her så jeg må spør ;)

Til jente kan jeg anbefale Dora, Josefine og Sofie;)

T fikk ds xl til 5årsdagen... det går veldig opp og ned med spillinga.. nå har vi hatt besøk av to andre unger som også har ds, og da spiller de endel....
Nå går det mest i mumitroll-spillet, men han liker også veldig godt josefinespill... 
vi var ute for å kjøpe spill etter jul, skulle bytte noen gaver - men da ville han ikke ha flere spill... så han byttet i noen andre leker... :)

Her går det i Super Mario :) (4år)

©Smartass skrev:
Her går det i Super Mario :) (4år)

Her og,

Samt biler, tingeling, flåklypa, kaptein sabeltann

Back
Topp