nintendo ds??

tuttamia

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaring med det?? hvor mange år bør de være før de klarer å forstå seg på den??

Min begynte når han var 3,5 år. Han er en racer på det nå. Har masse fine lærerike spill :) God innvistering.
Ble litt mye ds masing og spilling i begynnelsen, men nå har ingen av ungene spilt på flere uker faktisk.

Vankelig å si, men de burde iallefall bry seg og ta vare på tingene sine før de får en.
Ikke bare slenge de rundt og glemme de overalt.
De er jo ganske dyre!

Jeg selger det, og jeg pleier å si at det kommer bl.a. an på barnets modenhet. Er de typen til å sitte i ro med noe? Det finnes fine lærerike spill for barn fra 3-årsalderen som er svært enkle å forstå, og hvor man ikke bruker så mange av knappene men får beskjed om å trykke pennen på et tre flere ganger o.l. Bør også gå etter norske spill i den alderen. Det er genialt å ha på flyturer o.l. men jeg mener absolutt at voksne bør følge med hvordan barnet behandler maskinen da den, som det sies tidligere i tråden her, er ganske dyr... Men jeg anbefaler den absolutt, har gjort våre ferieturer mye lettere:)

sønnen vår får det til 5årsdagen...
så jeg syns rundt 5årsalderen

jeg lurer nemlig på å kjøpe det til snuppa sin 3 årsdag, da jeg vet at i sommer blir det endel flyreise og bilkjøring!! Så tenkte om det kunne være noe for henne til å slå ihjel litt timer med??
Men vet ikke om så små kan bruke og forstå!!?? men finnes jo sikkert spill til den aldersgruppen og!

Datteren vår var 3,5år da hun fikk og vi kjøpte et spill som passet for henne[:)]
Sofie heter spillet..

Back
Topp