Nintendo 3ds

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
hvor gamelt børr barne være når de får en slik?

ser på noen av spillene er anbefalt aldersgrense 3 år, men på konsollen står det 7 år:p
jenta vår blir 5.

noen tanker?

Aner ikke, men vet mine 4.klassinger syns den er pyton å spille på. Flere av dem fikk til jul i fjor, og endte med å returnere den og selge den videre. :/

Begge mine har spillet, og syns det er kjempe gøy. Mine er 3 og 5. Er ikke mye vesla klarer å spille, men er noe spill hu klarer. Og guttungen spiller mario som bare det. Øvelse gjør mester. Må jo selvfølgelig sette grenser for spillinga, men det og går veldig greit:)

Jobber i bhg , og mange av de eldste(4-6 år) har en slik en. Veldig populært og morsomt, men som Polly84 sier, viktig å begrense spilletiden :)

Mine fikk når de var tre og fire år. Gikk kjempefint det, hadde jo ikke de mest avanserte spilla da. De hadde ikke ds3 heller, de hadde dsi.. Men går jo ut på det samme. :) men ville ikke heller vurdert kurio nå da? Jeg vet ikke altså, men føler ds er litt på ve bort igjen.. :)

Mine er nå snart 13 og 11, men liker enda å spille på ds en gang iblant.. da de var yngre var det utrolig greit å dra med ds når vi skulle noe sted, fek lange kjøreturer... Den tar ikke store plassen heller... ;-). forresten så var mine 4 og 6 da fikk sine..., og de virker enda.... ;-)

Min fikk når han ble 5.

men synes spillene er svindyrt jeg...
har noen venner som heller kjøpte iPod, tror jeg at jeg også hadde gjort om jeg skulle gjort d på nytt...

Vi har to i poder i hus, så den kan hun heller låne lm vi føler for det:)

Back
Topp