Ninjago

Lohxon

Betatt av forumet
Ser noen av barna deres på dette? Ninja-go? Merker meg at aldersgrensen er tillatt for alle, men synes det virker rart, da det inneholder mye vold. Hva er deres tanker?

Jeg går lite etter aldersgrense, mer på innhold. Syns aldersgrensen er latterlig lave på mange filmer og serier.

Sønnen min på 5 elsker det. Men han begynte å få mareritt om natten. Drømte om at vi ble forvandlet til slanger og diverse. Så vi ser ikke på det nå

Mine får ikke lov å se på dette, synes det er mye vold og barna skal ofte lekeslåss etterpå. Så jeg liker ikke slikt :)

Nei jeg har restriksjoner på masse som jeg mener er upassende, selv om aldersgrensene er lave.

Min på 5,5 ser på det. Men noe er på "kanten" og da ber han meg sette på noe annet.

Min på snart 7 ser på.
Men han er så lite voldelig av seg at det ikke har noe å si for hans oppførsel på skolen.

Han skyr unna voldsomme leker eller feks lekeslossing.

Han synes ikke det er skummelt heller.

Men hadde han blitt påvirket i negativ retning hadde han ikke fått se

4åringen ser på det !

Poden på 7,5 liker det veldig godt :)

Min på straks fem får ikke liv å se på det. Han blir veldig lett påvirket og da føler jeg at det ikke passer for han. Er en del annet han ikke får se også

Min sønn elsker lego ninjago og ser også det på tv. Men han er 7,5 år da. Søstra på fem fenger det ikke,s å hun velger å se andre ting

Mi er 6,5 og elsker dette. Synes ikke det er så ille... Dessuten får hun se bl.a. Harry potter og spiderman. Det er langt verre..

Takk for svar☺️ har ikke tenkt så mye på aldersgrense før fireåringen fattet interresse for Ninjago.. Jeg synes det er litt voldsomt at det er tillat for alle, og har lagt inn forbud mot serien. Ser det er flere som er av samme oppfatning.. Da føler jeg meg ikke så hysterisk ;)

Min 4.5 åring er veldig fan. Jeg synes det er litt voldsomt innimellom, så prøver at jeg eller mannen sitter å ser sammen med ham. Han sover veldig godt om natta, og synes ikke det selv er skummelt, bare spennende.

Legofilmene? Jeg sier 6-7 år på alle der, både ninjago, chima og de andre. 7-åringen min elsker dem, de er for skumle for 5-åringen.

Back
Topp