Nina24 - Beklager jenter

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Hei alle sammen:)

Jeg er bare såååå lei meg for den plutselige fraværelsen min.
jeg har overjobba den siste tiden, å dagene før og på torsdagen når treffet sko være, så var vi på seminar i bergen og Stavangerfra klokka 6 om moringen te 12 på natta, gikk bare i høye hæler (skal jeg aldri mer i graviditeten gjøre) når torsdagen kom å kl. var 23.00 å jeg sku lege meg, kom jeg på dere, og fikk sååååå dårlig samvittighet. Men jeg var bonn sleten og orka ikke å komme meg te pcen og forklare eller prøve å ringe noen.

Håper dere kan tilgi meg, og at jeg får vært med på Stavanger treffet i mai. For jeg har sååååååå lyst til å treffe dere alle. Vi er jo i en slik fantastisk tid.

fikk dere bordet som jeg hadde bestilt vertfall?
var det kjekt?

ha en fin onsdag og langhelg for noen kanskje? :)

Det er flott:)
Er det satt opp noen dato og eller sted for mai treffet?
Gleder meg:) Og jeg lover å komme:)

Veldig godt å høre at du har det bra!! Vi var kjempe bekymret for deg!!!Vi sto så lenge å ventet utenfor at vi ikke turte spørre etter bordet du bestilte[8D]
Men meg og snart 3 koste oss vi. Deilig mat. Nam,nam.
Ellers har jeg vært på ul i dag og venter en nydelig gutt... Var hos Braut og fikk 40 min sammen med gutten vår.
Vi stilte mannsterke opp med mann og begge barna.
Håper vi treffes i mai!!
Klem

Godt å høre at alt er bra med deg Nina [:)], vi har vært bekymret for deg.
Kjekt at du vil være med på neste treff i hvertfall.
Takk for sist Malina, det var kjempe koslig. Gratulere så masse med en gutte bebis i magen [:)]

ORIGINAL: More

Skal vi prøve å få til et treff i mai da?? Hadde vært kjekt å bli kjent med dere!!![:D]

Det må me få til [:)]. Eg kan ta og lage en tråd.

Ja det må me få te, har du lagt tråd?

Hvor bor dere henne her i området?

Sola her

Hundvåg her [:)]

Sandnes her, Trones:)

Back
Topp