nina??????

metteliten

Glad i forumet
Er så spent på hvordan det har gått med henne. Er det noen som har hørt noe? Var det ikke i dag hun skulle ta ks?

Oi!
Hvem sladrer for henne?  Blir nysgjerrig her assa..[;)][8D]

jepp det var i går. trur ikkje ho har sladrevenn, i allefall ikkje så eg ser på lista.

dytter denne opp jeg..
skikkelig spent på hva som skjer!![:D]
håper alt går bra med hun[;)]!

Oi, det hadde jeg helt glemt!! Håper alt er bra med henne og babisene!! Gleder meg til oppdatering!

Åh... gleder meg til oppdatering nå ja!!![:D][:D]

ORIGINAL: tinejento

Så spent så spent!

ORIGINAL: maiblomst

ORIGINAL: tinejento

Så spent så spent!

jaaaa!!!

Spent jeg også på hvordan det har gått.[:)] Kanskje jeg også skulle få meg en sladrevenn... Har ikke kommet så langt ennå jeg... treg av meg[8|]

ORIGINAL: R&M

Spent jeg også på hvordan det har gått.[:)] Kanskje jeg også skulle få meg en sladrevenn... Har ikke kommet så langt ennå jeg... treg av meg[8|]

Det må du ha, vettu!! Når har du termin, da?[8|]  rett etter meg?
hmm - kansje best å få tak i noen andre enn meg, da[;)]

Går greit det for meg, jeg skal jo ha KS den 9 mai... Så da blir det jo før du skal ha[;)]

ORIGINAL: R&M

Går greit det for meg, jeg skal jo ha KS den 9 mai... Så da blir det jo før du skal ha[;)]

hihi - si ikke det.. jeg fikk beskjed om at jeg blir satt i gang om jeg ikke har født til 17.mai[8|]

Men tror egentlig det skjer før det.. en god stund før[8|]

Du er jo sladrevenn for en del her inne ser jeg også... hvis du fødte rundt termin sist, så vil du sannsynlig gjøre det nå også. Det gjorde jeg med mine 2 første, med 2-3 dagers slingringsmonn... si fra da hvis du kan være sladrevenn...[:)]

Har sendt deg PM..

Grattis også med 300 innlegg[:D]

Back
Topp