nina 22

~Lisbeth83~

Forumet er livet
har sendt pm til deg...

hva sto det i den da[:D]
neida,må le litt når jeg leser igjennom innlegga.di begynner med et pørsmål så akravler vi oss helt utpå viddene.[:D]litt forvirrende men veldig koselig da[:D]

ja vi er ikke så god på å holde oss til temaet tråden begynner med[:D][:D]

ja jeg leste pm`en,har svart deg tilbake med en og, fikk du ikke den? Tusen takk for tipset, va en god veiledning, håper jeg får det til[:D]

kansje vi skulle hatt en skravle tråd?som vi kan snakke i gjennom dagen om ikke noe spesielle topic?[8|]

en slik en god morgen/hva skal dere i dag tråd?om alt å ingenting liksom??[8|]

synspunkter ønskes[:)]

ja blir og veldig frustrert, så det var en god ide, men ja utrolig koselig gjeng. vi sko nesten hatt et treff en gang i virkeligheten før bebbisene våre kommer, hadde vært topp, men skal vel mye til for at vi hadde fått til det [8D]

ORIGINAL: Stardust

kansje vi skulle hatt en skravle tråd?som vi kan snakke i gjennom dagen om ikke noe spesielle topic?[8|]

en slik en god morgen/hva skal dere i dag tråd?om alt å ingenting liksom??[8|]

synspunkter ønskes[:)]

god ide det da[;)]

fikk du ikke pmèn min?

ja jeg fikk pm fra deg...
har ikke bilde av meg selv...bare ett der jeg gliiiser ser helt fjern ut

har vært morsomt å treffes...men er ikke vi ganske spredt over hele landet???

vi får møtes på halvveien.. hehe.. det blir vel ca i trøndelag det.. næmmen det passet jammen bra for meg..
hoho.. ler meg i hjel...[:D][:D]

ORIGINAL: Pia81

vi får møtes på halvveien.. hehe.. det blir vel ca i trøndelag det.. næmmen det passet jammen bra for meg..

da holder du festen da

der det er hjerterom er det husrom.. så dere er hjertelig velkomne ja!!! å hoi har god plass jeg!!

[:)][:)][:)][:)]

Skravletråd er en god idè.. Kan jo bare sette dato på emnet eller noe? [:D]
Møtes i trøndelagen var ikke så dumt [8D]

haha du er morsom...trøndelag er IKKE å møtes på midten for meg![:D]
men det hadde jo vert koselig så klart.

skal vi få maren til å legge "skravle høner"på topp da?[:D]men hvordan blir det da,vi får bare hoppe til di nyeste sidene hele tiden[8|]

det blir en veeeeldig lang tråd til slutt da.. vi kan jo bare gjøre det slik at den første som kommer om morgenen lager en skravletråd og så blir det en ny skravletråd for hver dag...

eller blir det dumt...

det spiller altså ingen rolle for meg[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

det blir en veeeeldig lang tråd til slutt da.. vi kan jo bare gjøre det slik at den første som kommer om morgenen lager en skravletråd og så blir det en ny skravletråd for hver dag...

eller blir det dumt...

det spiller altså ingen rolle for meg[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ja det var smart!så slipper den å bli så utrolig lang.men vi burde vel hatt et felles navn på den da[:D]guri for et sammarbeid jenter[:D]

Men blir ikke diverse tråder slettet etter vert, som for eksempel utgåtte ting, eller noen som det har vært null aktivitet på i mer en x antall dager for eksempel? Ja ny skravletrå ver dag, vis ikke blir den gal lang, og det blir mer pess enn kos;)

men er forsatt veldig med på å kunt treffes en dag, andre som kommer fra stavanger her, så jeg evt kan ta fulle me noen?he he he[:D]
nei men seriøst, vi sko bare satt opp en dato, så sko vi samlest en helg,bare vi jenter med magene våre,de som kan kan, de som ikke kan kan ikke. Men er det plass til alle som evt vil og kan i et hus som er der vi skal til?[:D][:D][:D][:D]

Foreslår dato, slik at vi vet hvilken tråd som er dagens..[;)]

[:D]ja lag en egent link ifm dette[:D] eg er helt med på dette nå eg, kan pakka beggen, magen og humøret eg. det hadde vært skam kjekt[:D]

ORIGINAL: Irene29

Foreslår dato, slik at vi vet hvilken tråd som er dagens..[;)]

jeg er med på den.[;)]

nina22:koselig å møtes,men det blir jo dumt når vi bor så spredt,kansje vi skulle tatt et jubileum senere,så er vi bedre kjent å forhåpenligvis flere som slenger seg på?bare et forslag.[:)]"juni klubben 5 år jubileum"hehehe

Back
Topp