nille

Annicken

Forumet er livet
så de hadde noe scraapbook greier på nille her om dagen =) fikk ikke sett så mye for jeg var på kopi jakt til butikken når jeg var på jobb =)=)   tenkte bre jeg skulle si i fra =)

Jupps, de har hatt det leeenge, men synes ikek kvaliteten på arkene å sånn er så bra....!
D er kjempe fint for nybegynnere...men jeg selv ville ikek valgt det nå...[;)]  *man blir kresen etter en stund*

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Jupps, de har hatt det leeenge, men synes ikek kvaliteten på arkene å sånn er så bra....!
D er kjempe fint for nybegynnere...men jeg selv ville ikek valgt det nå...[;)]  *man blir kresen etter en stund*

Signerer. Men supert til stedatra mi på 8 som elsker å scrappe med meg!

Jeg kjøper litt lim og sånt der. Greit når det er sånne småting som er billig og bra. Jeg gidder ikke bestille limfirkanter på nett, det blir fort så dyrt da[8D]

Hummm...jeg har akkurat vært og handlet inn litt scrappe-stæsj på Nille nå jeg...[&:][:D]Men jeg er helt fersk på dette da,aner liksom ikke helt hvor jeg skal begynne hen engang,så da er det vel kanskje greit nok for meg?[:)]

kikka ikke så nøye på det, men syns det så ut til å være litt der =)
pleier å kjøpe i butikken jeg, siden jeg jobber i fotobutikk=) jobba der i tre år, og det er i grunn ganske genialt, for da blir jo ting en gooooooooo del billigere =)

Back
Topp