Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har du prøvd vann med citron? Dette fungerte både for meg og min vennine. Det det dempet det meste av suget. Ellers vill jeg si at det er bare for ett par dager du er ett lite hyggelig mennseke. Det var verst den tredje dagen så roet det seg. Jeg sa til mine nærmeste hold ut hversåsnill, men det ble mye for min samboer å ba meg begynne å røyke igjen. Det er vel derfor jeg er røykfri i dag. For faen heller jeg skal bevvise.
Ellers så vet jeg ikke om man kan bruke nikotinprodukter når man er gravid. Ønsker deg lykke til!! Jeg brukte også slutta.no mye. De var mye til hjelp i førsten.
Mener jeg har lest at nikotinplaster\tyggis er MER skadelig for fosteret enn det er å ta seg et par trekk av en røyk. Kjøp deg e-sigarett =) Har selv nettopp sluttet, suget er helt grusomt, men jeg er en ivrig Extra-tygger for tiden :)
Ikke gjør det! Det er skadelig det også! Du klarer deg uten! Fortell alle rundt deg at du driver og slutter og bit tenna sammen! Det er sykt vanskelig men DET BLIR BEDRE! Du er kjempekjempekjempeflink!