hei.
Noen her som var avhengi av noe nikotin (snus/røyk) frem til graviditeten starta?
Noen her som var avhengi av noe nikotin (snus/røyk) frem til graviditeten starta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snus. Slutta ikke før noen uker etterpå. Er 7+4 nå og har ikke snust på litt over 1 uke. Var mye vanskeligere å slutte denne gang enn med første ungen (da slutta jeg det sekundet jeg fant ut av at jeg var gravid).
Oj såpass. Det er ikke så lett. Veldig bra om du klarer å slutte helt nå, det er helt klart best. Men det som er superviktig er at du får i deg masse væske, nok energi i form av mat og at du kanskje er litt i aktivitet nå som abstinensene er på det verste.Eg har snusa fresh #5 og G3 volt. Så ganske sterke ift nikotin. Eg slutta i det eg fikk positiv test i går, men fytti så abstinenser. I natt svetta eg sånn at sambo lurte på ken av oss som hadde tissa seg ut
Oj såpass. Det er ikke så lett. Veldig bra om du klarer å slutte helt nå, det er helt klart best. Men det som er superviktig er at du får i deg masse væske, nok energi i form av mat og at du kanskje er litt i aktivitet nå som abstinensene er på det verste.
Og heldigvis går abstinensene over ganske kjapt
Ellers går det jo an å slutte gradvis, men det er vanskelig og dumt i mitt hode.
Jeg snuste bare scruf fresh white, den er jo svak i forhold til din og jeg slet liksom.. sier litt om hvor vanskelig det er for deg!
Real white?Jeg gikk over på tobakk og nikotinfri snus da jeg gikk positiv test! Nå har jeg snart ikke behov for den eller
Real white?
Du vet det sikkert, men den inneholder ginseng. Ikke spesielt bra for forsteret. Men jeg snuser også den, mener på at den er bedre enn vanlig snusJepp
Du vet det sikkert, men den inneholder ginseng. Ikke spesielt bra for forsteret. Men jeg snuser også den, mener på at den er bedre enn vanlig snus
Hehe, ikke alltid man leser på innholdet du er flink!!Det hadde jeg ikke tenkt på faktisk! Da får jeg vel kutte ut den og da Tror det skal gå helt fint uten no nå
Har røyka siden 13 års alderen og var svært avhengig. Jeg hadde en kjemisk graviditet forrige måned, der det var et par dager der jeg trodde jeg var gravid. Planen var å slutte med en gang jeg ble gravid da men det skjedde jo ikke så jeg ble nødt til å planlegge å slutte før jeg skulle bli gravid "på ordentlig". Så jeg forberedte meg noen dager, og planla å leve gjennom tortur i en uke. Det var akkurat sånn det var, ren tortur. Men jeg klarte det og nå har jeg vært røykfri siden før dette svangerskapet
Hehe, ja bare vær sterk!! Det er sykt frustrerende, men jævli deilig når du innser at du har klart det stå på!Eg har grene i 3 dager i strekk. Helt grusomt med abstinenser... og i tillegg hormoner på toppen av alt
Hehe, ja bare vær sterk!! Det er sykt frustrerende, men jævli deilig når du innser at du har klart det stå på!