Nikotin

liwe

Flørter med forumet
Maisløyfene 2024
Kjenner jeg sliter litt. Har ikke tatt meg en snus siden positiv test (4 dager)og føler det er noe som mangler i livet mitt. Sier til meg selv hele tiden at det er best for lille spire og at de pengene jeg sparer kan brukes på noe fornuftig i stedenfor. Noen som har gode tips for å dempe nikotinsuget?

Kjøp deg onico. Jeg slutta å snuse før vi begynte å prøve, og synes den er et bra alternativ [emoji4]

Jeg strever også. Ikke tatt meg snus siden positiv test (5 dager). Dro på butikken i går å kjøpte meg nikotinfri snus, helt ufarlig. Hjelper -litt-, men bedre enn ingenting [emoji28]

Jeg kjøpte peppermynte, litt som sterk tyggegummi i en pose. Men det fungerer. Litt placebo!

Jeg har snust litt etter positiv test, og jeg skammer meg skikkelig.. :(nå har jeg gått en dag uten og synes det er skikkelig vanskelig! :banghead:

Jeg snuste forrige svangerskap. Jeg fikk en sønn med med misdannelse. Da jeg googlet grunnen til denne type misdannelse kom bla. Tobakk opp. Tiltross for at jeg er 98% sikker på at det i hans tilfelle er genetisk siden flere i nærmeste familie har denne misdannelsen. Gnager de siste 2% hull i samvittigheten min

Klisje som det høres ut, så er det bare å bestemme seg ;) JEG SKAL IKKE RØRE NIKOTIN.

Har sluttet 2 ganger på grunn av graviditet. Denne gangen sluttet jeg før positiv test. Og nå skal det holde ;) Men denne gangen var hodet med på det.
Tenk alle pengene dere kan bruke på noe fint til babyen. Anbefaler appen slutta. Da for du fine motivasjons-setninger flere ganger om dagen. Også teller den hvor mye penger dere sparer ;)

Men tror dere det er skikkelig farlig at jeg har snust litt frem til 4+4? :wideyed:

Dere som snuser, kan dere ikke snuse Onico eller annen nikotinfri snus? Da får dere værtfall følelsen av å snuse. Jeg har vært litt festrøyker, men kunne aldri funnet på å røyke nå!

Jeg snuset frem til pos test lørdag, da vi kun hadde tatt ut spiral og ikke startet prøvingen. Men vips så var jeg gravid å sluttet på dagen med niktotin. Bruker niktotin fri snus som er suveren, da det kun står på omstillingen i hodet. :-) er 5+0

Back
Topp