Nikotin !!

MineToJenter <3

Gift med forumet
Flere som har lyst på røyk / snus?? Eller som har begynt igjen?

Nesten så jeg drømmer nom røyk snart... konstant sug [X(]

Har holdt meg borte fra røyken i to svangerskap, null problem [;)] men nå sliter jeg..blæh..

Syt syt fra meg..

Tar en kaffe og kvikklunsj i håp om at suget forsvinner[;)][8|]

Nei, men røyka ikke før heller.

Skulle bare si TUSEN TAKK FOR AT JEG FIKK LYST PÅ KVIKKLUNSJ![X(][X(]

Stå i mot snuppa![:)] *om det er det du vil da[:)]*

Ha ha [:D][:D] løp og kjøp [:D]

Jeg vil jeg vil.. og stri som jeg er , så SKAL jeg stå imot [8D]

Ja [:'(]
Har bare 6 små usle røyk igjen før lønn [:'(]
Må spare til mand/tirsdag når lønnå dukker opp!
Kjenner bare abstinensene bare med tanken på å spare [:'(]

Huff, kjenner ikke til nikotin suget, men Sjokolade sugeet, for åå mandag er det slutt med denne kosen i uka!! Og jeg kjenner det ikke blir noe festlig... Jeg blir skikkelig grinete uten sukker!![&:]

ORIGINAL: Krristy

Uff [&o]

Røyker du etter amming?

ORIGINAL: marihøna30

Huff, kjenner ikke til nikotin suget, men Sjokolade sugeet, for åå mandag er det slutt med denne kosen i uka!! Og jeg kjenner det ikke blir noe festlig... Jeg blir skikkelig grinete uten sukker!![&:]

Ja, det må jeg prøve også.. blir ikke mye snop i ukedagene, men noen impulskjøp blir det
da [8D]

Jaa!!
Sluttet med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid, ingen problem å slutte og holde seg unna..
Men rett etter fødselen fikk jeg DET røyksuget, drømte om røyk hver eneste natt, holdt på og bli tullete.
Da jeg mistet melken i uke 5 kom røyksuget enda mer, så i uke 6 tok jeg meg en røyk, og det var deeeilig xD huff.. fikk utrolig dårlig samvittighet, følte meg veldig egoistisk, men dæven det var godt da! :/
Røyker sånn av og til..

Jeg klarte å slutte da jeg var gravid, og det gikk veldig bra helt til ca 5 uker etter fødsel.. DA meldte suget sin ankomst igjen[&:] Og jeg ammer jo ikke, så jeg KAN jo. Men utrolig dritt når jeg var flink så lenge...

Hittil har jeg bare tatt 2 røyk siden 5. desember altså, så jeg er jo litt flink da[8D] hehe. røyker kun når jeg ikke har med meg bebis[;)]

ORIGINAL: mamsnurk

Jaa!!
Sluttet med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid, ingen problem å slutte og holde seg unna..
Men rett etter fødselen fikk jeg DET røyksuget, drømte om røyk hver eneste natt, holdt på og bli tullete.
Da jeg mistet melken i uke 5 kom røyksuget enda mer, så i uke 6 tok jeg meg en røyk, og det var deeeilig xD huff.. fikk utrolig dårlig samvittighet, følte meg veldig egoistisk, men dæven det var godt da! :/
Røyker sånn av og til..

Skjønner veldig godt at veien til røyken er kort når du ikke ammer lenger. Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for en røyk i ny og ned [:)]
Her har også suget kommet skikkelig siste uka [&o] Har lite melk ( kun i ene brystet ), men pumper /ammer det jeg har, så må bare holde meg unna røyken til jeg ikke ammer mere. Så håper jeg suget er borte når den dagen kommer [;)]

ORIGINAL: Kleiven

Jeg klarte å slutte da jeg var gravid, og det gikk veldig bra helt til ca 5 uker etter fødsel.. DA meldte suget sin ankomst igjen[&:] Og jeg ammer jo ikke, så jeg KAN jo. Men utrolig dritt når jeg var flink så lenge...

Hittil har jeg bare tatt 2 røyk siden 5. desember altså, så jeg er jo litt flink da[8D] hehe. røyker kun når jeg ikke har med meg bebis[;)]

Da er du jo uansett kjempeflink [;)] Vil jo ikke akkurat si at du har begynt på igjen da , heller at du har falt for fristelsen to ganger [;)]

Desverre ja jeg røyker. MYE mindre enn før da.....,men ikke bra alikevel!!

Røyka i svangerskapet....kan vel si at det var det jeg fikk "dilla" på[&:] Røyker ikke like mye nå, men en del...jeg ammer[:o] Dårlig mor.....[:(] Alltid ønska meg baby, men da jeg først ble gravid, så viste jeg ikke om jeg ville allikevel...klarte liksom ikke å slutte....gikk vel aldri opp for meg hva jeg hadde inn i magen...[:(] Etter jeg fikk verdens fineste gutt, fortsatte jeg å røyke! var veldig mye deprimert etter fødselen... så  bruker det vel som en trøst! Kunne ikke tenke meg å slutte heller....[&:] Dumme, dumme mamma[:'(] først nå i det siste jeg har kost meg med den lille[:)] 

Har litt lyst på røyk(har røyka siden jeg var ungdom frem til positiv test).

Men ikke pokker om jeg skal røyke - jenta mi fortjener bedre enn en røykende mamma [:)]

ORIGINAL: mamsnurk

Jaa!!
Røyker sånn av og til..

Sign, bare idag var siste dagen jeg røykte [8D]

SNUS her [&:][8D]
sorry, men fy f*** så godt!

ORIGINAL: Moffe79

ORIGINAL: Krristy

Uff [&o]

Røyker du etter amming?

Eg ammer ikkje [:)]
Men eg redda røyken min [:D]
Takk og lov for at eg kom på det kjøpeutbyttet på Coop[:D]
Ulempen at midt i når 1,5 åringen trassa og eg prøvde å roa han minste i tillegg i køen så hadde eg trykket på Marlboro gold(istedenfor red), ble så lei meg når eg henta den i automaten men orka ikkje å gå inn igjen [8D]
Var rett før eg begynte å gråte når eg oppdaget det [8D]

Jeg vil bare si til dere som kjenner på røyksuget.. Stå på[:)]

Jeg sluttet etter 15 år som røyker, og det var ganske tøft når det sto på..
Men fytti så herlig det er når røyksuget gir seg og du ikke tenker på røyk mer[:D]

Det jeg tenkte på når røyksuget var som verst var at dette jeg kjenner nå, er det verste jeg kjenner.. Og det er ikke smertefult og takler det greit[:)]

Ønsker dere masse lykke til!

Livet uten røyk har gjort meg sunnere, mer tolmodig, lukter bedre, slipper å styre livet etter " må bare ta meg en røyk først " ...

LYKKE TIL,JENTER!

Back
Topp