nikotin fri snus og amming

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
er dette noe jeg kan ta? :) er så deprimert etter å ha mistet en veldig god kompis :sad010 og vet at dette roer ned kroppen. for det har det gjort før :)

Ja det kan du:) hvertfall onico:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Så bra du velger nikotinfri selvom du er i en vanskelig situasjon!!♥

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
tenker på prinsessen min <3

Jeg brukte onico og det hjalp når suget var på det verste :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Klart å holde meg unna :)

Du er flink! :-D
Jeg klarer også å holde meg unna ved hjelp av onico. :-) Synes den originale og den med peppermint er best. Pepperminten svir litt i leppa. :)
Har lest mange plasser at nikotinet fra snusen er i kroppen i 24 timer, pluss at det blir tre ganger så mye nikotin i morsmelken som i blodet. :-S
Synes det er ekkelt å tenke på jeg. Klarer å ofre meg en periode i livet. :)

Hvor kjøpes den med peppermint?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du er flink! :-D
Jeg klarer også å holde meg unna ved hjelp av onico. :-) Synes den originale og den med peppermint er best. Pepperminten svir litt i leppa. :)
Har lest mange plasser at nikotinet fra snusen er i kroppen i 24 timer, pluss at det blir tre ganger så mye nikotin i morsmelken som i blodet. :-S
Synes det er ekkelt å tenke på jeg. Klarer å ofre meg en periode i livet. :)
Blir så glad av å høre det :D enda ikke tatt onico engang :D det er veldig ekkelt :/

Har sett at Onico med lakris er å få tak i på enkelte Rimibutikker. Og noen Narvesen hadde en annen niktinfri variant med lakris, men den var ikke white portion, så den synes jeg begynte å renne for fort.
Dette er riktig nok i Osloområdet.

Hva er vits med nikotinfri, kan man ikke bare kutte det ut da? Trodde man snuser for nikotinet

Hvor kjøpes den med peppermint?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her jeg bor selges det i butikkene som er her. Du kan jo høre med de ansatte på butikken om de får tak i:)

Back
Topp