er dette noe jeg kan ta?
er så deprimert etter å ha mistet en veldig god kompis
og vet at dette roer ned kroppen. for det har det gjort før 
og vet at dette roer ned kroppen. for det har det gjort før Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og vet at dette roer ned kroppen. for det har det gjort før da skal den kjøpes idagJa det kan duhvertfall onico
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Så bra du velger nikotinfri selvom du er i en vanskelig situasjon!!♥da skal den kjøpes idag![]()
tenker på prinsessen min <3Så bra du velger nikotinfri selvom du er i en vanskelig situasjon!!♥
Flink! Vet det er hardt når suget melder seg! Blir stolt!tenker på prinsessen min <3
ntå, nå ble jeg rørt faktiskFlink! Vet det er hardt når suget melder seg! Blir stolt!
Blir så glad av å høre detDu er flink! :-D
Jeg klarer også å holde meg unna ved hjelp av onico.Synes den originale og den med peppermint er best. Pepperminten svir litt i leppa.
Har lest mange plasser at nikotinet fra snusen er i kroppen i 24 timer, pluss at det blir tre ganger så mye nikotin i morsmelken som i blodet. :-S
Synes det er ekkelt å tenke på jeg. Klarer å ofre meg en periode i livet.![]()
Så flink du er
Sendt fra iphone via bv forums app
Hvor kjøpes den med peppermint?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hva er vits med nikotinfri, kan man ikke bare kutte det ut da? Trodde man snuser for nikotinet
Hvor kjøpes den med peppermint?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
OkMange får sikkert et behov for å ha noe under leppa.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app