Nikond40

*mumfie*

Elsker forumet
Er nikon d40 et bra kamera? Fått tilbud om å kjøpe et som er kjøpt i fjor høst til 2000,- er det dyrt? Følger med veske og noe småtteri....

Vi har D40, og er kjempe fornøyd! Bra speilrefleks og veldig brukervennlig. Tror jeg gav 4000 for vårt, det er 2 år siden..

ORIGINAL: vimsemamma

Vi har D40, og er kjempe fornøyd! Bra speilrefleks og veldig brukervennlig. Tror jeg gav 4000 for vårt, det er 2 år siden..

Signera den her, synst 2000 er ein rimelig pris om det ikkje er noko skader [:)]

Jeg har det kameraet, å jeg er superfornøyd!![:)] Jeg gav 3000 for dette for 1 år siden, så vet ikke helt jeg!

Så nå hva som var med og hvor gammelt det er! SÅ prisen er nok ikke så ille den! Bare pass på så du får med objektet som hører med![:D]

ORIGINAL: MyAngel

Jeg har det kameraet, å jeg er superfornøyd!![:)] Jeg gav 3000 for dette for 1 år siden, så vet ikke helt jeg! Hvor gammelt er kameraet da? Og hva får du med?

Var kjøpt i fjor høst, så følger med veske, en linse og et kurs, selvfølgelig lader og kvittering med garanti ol...

ORIGINAL: *mumfie*

Jeg har det kameraet, å jeg er superfornøyd!![:)] Jeg gav 3000 for dette for 1 år siden, så vet ikke helt jeg! Hvor gammelt er kameraet da? Og hva får du med?

Var kjøpt i fjor høst, så følger med veske, en linse og et kurs, selvfølgelig lader og kvittering med garanti ol...

Tenkte over det etter jeg svarte istad! [:D]
Men da er nok prisen grei den! Hva betalte de komplett for alt utstyret da? Da tenker jeg på ekstrautstyr som veske og sånn ved siden av kamerapakken![:)]

ORIGINAL: *mumfie*

Tenkte over det etter jeg svarte istad! [:D]
Men da er nok prisen grei den! Hva betalte de komplett for alt utstyret da? Da tenker jeg på ekstrautstyr som veske og sånn ved siden av kamerapakken![:)]

Det aner jeg faktisk ikke [:)] Han sa bare de hadde kjøpt det på Obs! Mener å huske ded solgte det kameraet i fjor [:)]

Obs har solgt de kameraene for rundt 2500 når de har hatt kampanje på det..

Jeg betalte nesten 5000 for mitt, det er over 2 år siden..

Er kjempefornøyd med kameraet. Husk at objektivet spiller en stor rolle også.

Back
Topp