NIKKI!!!!!!

Champ

Gift med forumet
Jeg sitter her å venter på at du skal komme innom å hente meg så vi får reist opp til Entil..... asså har du glemt meg eller er Trump bare gjerrig på oljekursen???

hun sitter i dusjen og skrubber legga sine...
den skrubben hun fikk var drit god, synes jeg...
haha måtte ha en slik selv gitt.. lukta godt, og funka kjempe bra
( jeg prøvde ikke hennes før jeg sendte den!!)

ORIGINAL: grokka:o)

hun sitter i dusjen og skrubber legga sine...
den skrubben hun fikk var drit god, synes jeg...
haha måtte ha en slik selv gitt.. lukta godt, og funka kjempe bra
( jeg prøvde ikke hennes før jeg sendte den!!)

Hmm... jeg lurer på jeg.....

Om Nikki, stakkars fikk en BRUKT skrubb i hemmeligvenngave [8|] 

skrubben lukta så sinsykt godt så jeg klarte ikke å holde meg unna!
typisk meg å sende en brukt skrubb... høø
tja hadde jeg hadt dårlig råd så...
hihi
nei.. jeg dro og kjøpte en til meg selv også jeg.. måtte prøve ut det jeg gav bort..
syntes den var grei jeg...
syn henda mine ikke ser så fin ut etter å bruke bodylioten med selvbrun...
jeg glemte å vaske henda etter å ha smurt meg... haha
ser ut som den dalmatineren jeg nå!
hihi
ja ja lenge til bikinin skal på så jeg driter i det..
Får slå av lyset før jeg kler av og legger meg i kveld...

ååååå nei, var du her akkurat når jeg var å bytta bil kanskje? eller var det vinden som tok den i feil retning?

Jeg sitter nå her ferdig pakket med tannbørsten i lomma, og jon blund på skuldern så alt er klart for reisen til Entil [:)]

Men når du er på vei opp til gokk til Champen gidder du å plukke meg opp..
er klar for en real tur jeg og!
frekke meg å jo få bli med da!
Det er jo på veien opp!

party party!
men hvor skulle vi?
gullfisken slo til her...
hvorfor skulle vi dit?

entil er vi fortsatt ventet??

ja,det var nok når du skiftet bil!=)
neinei,vinden tar ikke helikopteret til donald him self;)

Ja, kom bare dere[:D]
Må bare investere i litt flere sofaer, men det er jo ikke noe problem for ei som jobber i møbelbransjen[:D]
Har jo snart to splitter nye bad også, vettu... Så slipper det å bli kø når du og Grokka skrubber dere[;)]
Og når miniene kommer kan vi innvie badstua med øl og ice[8D]
Kan bli bra dette[:D][:D][:D]

hmm, jeg visste det var noe så jeg ikke skulle ha reist den helgen ja... men jaja jeg får sitte her litt til med soveposen under armen å vente [:)]

og du entil: vi er ikke så kravstore..... men siden du alikevel skal investere i fler sofaer... har hørt at "diva-sofa" skal være flott for oss som er litt runde i kantene om dagen [:D][8D]

og du entil: vi er ikke så kravstore..... men siden du alikevel skal investere i fler sofaer... har hørt at "diva-sofa" skal være flott for oss som er litt runde i kantene om dagen

Klart det!! Kun det beste er godt nok for oss juni-tuppene[;)]

har ikke mannen til Entil nok armer så får de eldste ungene hjelpe til så vi mødre kan ta oss godt ut med ice i begge henna og føtta [8D]

Ikkeno`problem! 5 små på en gang[;)]
Han har god trening i både bleieskift og flaskemating han vettu, som har vært alene-pappa i så mange år[;)]
Dessuten får han jo god hjelp av alle de flinke storesøsknene!!

Thi-hi... Kunne tenkt meg å sett ansiktet hans hvis vi plutselig en dag lå 4 stk høygravide her når han kom fra jobb[:D][:D][:D]

han har vært alene-pappa ja..... men da er det jo ingen problem [:)]  ja tenk han kommer sliten hjem fra jobb, ser frem til en stille og rolig kveld hjemme med Entil, og jaggu ligger det fler vraltende damer rundt om - og alle hormonene som flyr rundt da, ikke minst. thi-hi-hi

Back
Topp