Nikita 77

dytt![:D]

Åhhh, min egen tråd! [:D] Joda, formen er (etter forholdene...) fin den. Er bare så forferdelig leeei!!! Lurer på hvor langt på overtid jeg skal gå... Hadde jeg bare visst at han kom en av de nærmeste dagene , så skulle jeg heller holdt ut... Men tenk om jeg må gå helt til 13 mai?!? Skrekk og gru... [:'(] Alt vel med deg?? [:)]

ja alt hadde vært bedre om man viste en dato selvsagt...

men skal sende deg litt fødestøv med ole lukkøye i dag kanskje det hjelper.. :)

Jeg har det helt greit egentlig, vil gjerne bli ferdig... er ikke lei av å gå gravid men heller alle kontroller og ULer.... I dag var det legebesøk og jeg har fått en del vann i kroppen, mye pga varmen som er nå og hadde pga dette gått opp en kg på en uke. Blodtrykket var også for høyt så det må sjekkes i morgen. I morgen skal vi på sykehuset og måle fostervann da legene for en uke siden mente det hadde minket, men nå skal vi bare inn til Tønsberg slipper å reise helt inn til Riksen. Hvis det fortsatt er lite fv så kan det hende jeg får en dato for igangsetting og det samme hvis blodtrykket vedvarer høyt sa legen min.

så det blir spennede å se i morgen hva de sier....
kjenner jeg absolutt er klar for at han skal komme nå et minus er at mamma er på ferie til 16 og har lovet og prøve strekke meg så nære som mulig den 16 så ikke hun går glipp av så mye... hehe første barnebarn på min side...

Masse lykke til i morgen! Du må gi en lyd, så vi får vite hvordan det gikk. [:)] Vann i kroppen er noe dritt, har fått endel i varmen jeg også, kjedelig. Det er sånn som kunne vært unngått nå på slutten, hvis denne store, ferdige gutten bare kunne bestemme seg for å komme ut... [;)] Håper fostervannet har stabilisert seg, da. Det beste er jo hvis de kan få komme ut til oss når de selv er klar for det (når enn det måtte være... [:)])... Ha en riktig god natt. Jeg satser på at fødestøvet fra deg og Ole Lukkøye gjør susen... [8D]

Masse lykke til i morgen frøken[:)]

Back
Topp